//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

♥♥ fans of BIGBANG ♥♥
Assalamualaikum

aku nak beritahu yang aku peminat setia BIGBANG..since bila aku minat kumpulan ni..since aku dengar lagu HARU HARU..mula2 aku tak tahu pun kumpulan BIGBANG ni..orang yang kenalkan untuk aku..sampai la satu masa aku dengar lagu HARU HARU tu..guess what?? first time aku dengar lagu tu..aku menangis..sangat2 sedih klip video lagu tu..serious..lepas je dari tu..aku terus minat BIGBANG..kumpulan ni pun tak kurang hebatnya dengan kumpulan kpop lain macam suju.2pm.shinee. and so on..banyak sangat penat nak menaip nya..

ahli kumpulan dalam kumpulan ni yang paling aku minat ialah TAEYANG..waahh dia sangat2 smart plus handsome..lagu WEDDING DRESS yang dia nyanyikan tu aku buat lagu alarm aku..dengar je lagu tu teringat muka handsome TAEYANG..hihi..sengal je kan..tapi itulah hakikatnya..ngeh3..yang tertarik nak lagi minat kumpulan ni bila aku akan sentiasa buka youtube tengok klip video dia orang menari..peggrrhh smart dia orang menari..smooth je pergerakan dia orang..serious kalau tengok dia orang menari confirm nak menari sekali..

lagu2 kumpulan dia orang pun tak kurang bestnya..lagu tonight..somebody to love..haru haru..tell me goodbye..semua ni antara lagu favorite aku..best sangat2..klip video dia pun menarik untuk dilihat..alunan pinano dia..pergghh boleh melted tau..hihi..


smart kan dia orang


wah lagi2 pakai baju serba putih
i'm melted


♥♥ taeyang ♥♥


♥♥ i love you ♥♥


♥♥ your mine..♥♥
ececeh..sambung ayat pula
melted lagi

suka kumpulan ni sangat2 (sebab ada TAEYANG) hihi

lots of love