//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

A
Assalamualaikum

mood k.o
aku tak tahu kenapa
tapi aku rasa apa yang budak tu update
ada kena mengena dengan aku
serious aku rasa
aku care dengan orang salah
aku tak care dengan orang salah
macam2 la
bosan tahu tak
pikir aku admirer dengan lelaki tu
pastu kau cakap aku lebih2
adoi
dia kawan aku dah lama kot
dah nak setahun dah dia kawan aku
tak salah kan aku kejutkan dia bangun tidur
before this aku buat macam tu juga
sebagai kawan aku buat benda baik kot
bukan nya buat benda jahat..
susah la macam ni
ke kau admirer dengan kawan aku tu
amik la
aku dengan dia kawan je
tak da lebih pun dari kawan
tapi tolong jangan salah faham ok
aku harap sangat2

lots of love