//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bila kami semua buat hal dekat TIMES SQUARE
assalamualaikum...

hari ini kami semua sempat meluangkan masa bersama2..walaupun pada bulan puasa..kita orang tetap dengan aktiviti kita orang iaitu mengegarkan TIMES SQUARE..haha..buat pertama kalinya aku berbuka puasa dekat sana..apa mesti korang ingat aku jakun kan..yela cik epal pun banyak pergi tempat yang lagi famous kau pergi la syida,,huhu,..ala nak buat macam mana..tempat macam ni jela kita orang mampu pergi..cerita seterusnya ea..malas nak berdalih2..first sampai sana tu jalan2 la dulu..cari2 barang..aku nak cari kasut sebenarnya..mana tak nya kasut aku yang selalu aku pakai pergi kelas tu dah nak rabak dah..tinggal masa je nak k.o..cari punya cari..pusing punya pusing satu hape pun tak berkenaan dengan isi hati aku ni..so memang tak la aku nak belikan..

lepas tu akak senior aku, kak ain suruh aku pakai dress pergi kelas..what!!!! syida pakai dress..rasa lain je kalau aku pakai dress..nasib baik la semua dress yang dia bagi aku cuba aku tak suka...haha..alasan je semua tu..ala belum tiba masa lagi aku nak pakai dress bagai la...nanti2 je la aku pakai dress hehe..tak nak la macam sia2 je pergi sana tanpa bawa balik apa2 kan..so ada la barang aku beli dekat sana..tu pun orang yang pilihkan untuk aku..kalau aku pilih memang tak reti..mesti tak cantik barang kalau aku pilih..hhahaha..penat jalan2 so kitaorang amik keputusan berbuka puasa dekat satu restaurant ni,,nama restaurant tu LEMON FOREST RESTAURANT..makanan dekat sana memang best and harga pun berpatutan..aku pilih makanan RICE CHEESE WITH CHICKEN AND MUSHROOM and air iced lemon tea..mula2 nak beli air LOVE POISON tapi member dah beli so amik kesempatan minta dia je la sikit..hihi..teruk kan..


hah nilah makanan yang aku makan masa buka tadi
nyummy sedap sangat

harga makanan yang aku makan dekat benda alah dekat atas ni berpatutan..tak rugi korang makan..kenyang pun kenyang..so siapa nak makan..boleh la try makanan ni ea.. marvelous tu,,hihi..lepas buka puasa perut dah kenyang kita orang terus balik sebab banyak assignment plus kerja tak siap lagi..teruk bebenor kita orang ni..enjoy sanggup tapi buat kerja malas..hahaha..lebam la mata malam ni siapkan kerja..kuang2...ok2 aku sertakan gambar kita orang semua ye..cuma sorang member kita orang tak ada dalam gambar ni..hihi..jangan marah ea cik qistina gambar kau tak ada..


with nadia


 with kak na,,yang belakang tu sibuk je




love all of them..