//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

awak =(
Assalamualaikum awak
entry ni khas untuk awak
saya minta maaf sangat2 kalau saya ada buat salah dengan awak
saya tak tahu kenapa
bila saya tengok page awak
saya akan sayu and sedih
saya tahu saya ada buat salah dengan awak
tolonglah maafkan saya
saya manusia biasa juga
yang tak lepas melakukan kesalahan
saya sayang awak
saya tak nak kehilangan kawan saya
mungkin ada yang kata just abaikan je
tapi naluri wanita seperti saya
tak sanggup nak biarkan kawan saya
sebab saya tahu naluri wanita awak pun sama macam saya..
saya tak tahu nak buat apa
mesej saya awak tak balas
comment saya awak tak balas
saya buntu
yes this is me
selagi orang yang saya sayang 
still berdiam diri
means saya ada buat a big mistake
i need u 
yang lama dulu

lots of love