//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

doa yang dapat saya berikan
Assalamualaikum

sebelum kalau korang perasan la kan..aku ada update blog tentang budak pilot yang aku tak suka tu..tapi entah kenapa aku still ingat dia sampai sekarang ni..aku tak tahu kenapa..aku just stalk dia je..aku tak berani nak add dia ke follow dia ke..langsung tak berani..sebab aku sedar siapa aku kan..semalam aku terjumpa page twitter dia..and aku dapat tahu yang dia terpaksa terbang ke US sampai bulan Oktober..means beraya dekat sana..maybe sebab his mum dekat sana..sebab tu dia beraya dekat sana..

teruk kan aku ni..stalk orang diam2..aku always mimpi mak dia..pelik sangat2..tapi aku stalk page anak dia..ni lagi la pelik..cara aku ni bukan maksud aku suka dia..langsung tak..entah lah susah nak explain masalah aku yang macam ni..kadang2 bila tengok muka anak dia a.k.a pilot tu..menyampah pula..tapi keinginan untuk tahu perkembangan dia sangat2 tinggi..walhal aku tahu aku tak patut buat macam tu..aisshhh tak tahu oden..pening dengan diri sendiri ni..cuma aku berdoa je..jangan ada kebencian aku dengan dia dalam hati aku lagi..maybe dengan cara tu aku boleh lupakan dia..but i missed her mum..walaupun sekejap je dapat jumpa mak dia..tapi ayat mak dia bisik dekat telinga aku sampai sekarang aku ingat..' jaga diri baik2 ye..doakan makcik..nanti kita jumpa lagi' ni butir2 ayat yang mak dia pesan..sampai sekarang aku ingat..

aku sentiasa berdoa yang aunty sentiasa selamat disana..InsyaALLAH kalau ada jodoh..Allah pasti pertemukan kita lagi...

lots of love