//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

:: bila orang menilai kita..hargailah ::
Assalamualaikum..

lama aku fikirkan pasal perkara ni..aku pun tak tahu la kan aku ni macam mana orang nya..karakter aku...tapi agak kelakar la pula bila orang lain menilai aku..bukan aku tak hargai..hargai sangat2..cuma pelik je..hihi..aku ada baca dekat blog member aku cik erni pasal ENTRY NI..baca la aku dengan confident nya kan..bila aku baca  nama aku punya..aku tak sangka kawan aku ni boleh tulis macam ni tentang diri aku..cuba tengok gambar bawah ni..


korang baca apa yang dia mention dekat nama aku tu..

kalau bab baik tu memang aku boleh terima lah kan..hihihi..perasan pula..tapi kalau bab MANJA tu??fikir banyak kali aku..tang mana manja aku ni..confius aku..bila masa la pula aku ni manja pun aku tak tahu..ganas adalah aku rasa..lembut tu..ada kot sikit..tak banyak pun..hihi..

terfikir juga aku MANJA???~grrrrr...aku mnaja dengan family aku je adalah..manja dengan member tu ada la sikit2..hihi..betul la tu kot aku manja..adoi kenapa kawan aku ni boleh je perasan karakter aku..aku manja dengan orang yang aku rapat je..dengan PEREMPUAN ye..bukan dengan lelaki..kalau manja dengan lelaki tu mengedik namanya..bukan manja..uiisshhh jauhkan la..tak nak aku..karang ada pula budak laki cop aku perempuan gedik..

kesimpulan disini..saya terima orang gelarkan saya manja..hihi

lots of love