//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

dont judge me by it cover ok!!!!
assalamualaikum..
maybe ramai tak tahu tentang diri aku kan..yela mesti ade fikir yang aku ni jiwang la apa la kalau baca post2 aku kan..kadang2 aku terfikir juga aku ni sebenarnya macam mana diri aku ni..serious aku tak pernah pun nak buat semua entry aku jiwang karat..sebab tu semua bukan prinsip aku...tapi kalau korang perasan..yang rajin baca blog aku la..aku always luahkan masalah aku dekat blog kan..tak kira la hal kecil or besar..semua aku nak tibai letak dekat blog..mula2 aku tak suka juga luahkan masalah aku dekat blog sebab tak ada privacy tapi disebabkan aku ni memang susah nak luahkan masalah aku dengan member aku secara face to face..bukan member aku je but family aku pun aku jarang nak luahkan masalah aku..so aku luahkan la masalah aku dekat sini..

kalau yang tak kenal aku..ni aku senaraikan perihal tentang diri aku

1) aku ni jenis yang mudah menangis..tak kira la aku yang buat salah..tapi kalau orang buat salah dengan aku confirm2 la aku nangis kan
2)aku mudah minta maaf dengan orang walaupun bukan salah aku..ni memang kerap la..sampai kawan aku sendiri pening dengan aku,,mana tak nya aku langsung tak ada buat salah dengan dia..aku minta maaf dengan dia..kalau boleh dalam 1 hari perkataan minta maaf memang wajib aku cakap..tak kira la dengan siapa
3)aku seorang yang pendiam..tapi bukan sombong ea..tapi aku akan jadi sangat2 bising bila aku dengan kawan2 aku yang aku rapat..
4)percaya atau tidak aku boleh tahu tentang artis2 MALAYSIA je..pada hal aku tak pernah pun mengikuti perkembangan artis2 ni..aku cuma minat dafi je..
5)aku cepat cool bila marah and merajuk..try la kutuk aku ke buat aku menangis ke..bagi masa aku selama 1 jam..aku dah boleh tergelak2 dah..
6)aku seorang yang suka simpan masalah aku dalam hati aku..kalau dah teruk sangat orang buat aku..jangan kata apa suatu ari nanti aku meletup..bukan meletup macam bom..tapi meletup jadi seorang yang pemarah..
7)percaya atau tidak seumur hidup aku..aku tak pernah marah..aku just terima je semua orang kata pasal aku selagi tak melibatkan orang yang aku sayang iaitu family aku..
8)sangat gila dengan warna purple..semua barang aku warna purple..jam..beg duit..cardigan..sepit rambut..semua la warna purple..baju jangan kata la kan..

perkara yang aku paling tak suka

1)aku paling tak suka semua haiwan kecuali semut,nyamuk and lalat,,yang lain tolong jauhkan dari aku..percaya or tidak..dekat rumah aku ada NIPPON a.k.a ARNAB yang member aku bagi (ANAS yang bagi) teruk2 aku pun still ada hati la juga nak jaga haiwan

2)aku paling tak suka pergi shopping tanpa my mum and dad aku..salah satu sebabnya kalau pergi shopping sendiri2 kena keluar duit..tapi kalau pergi shopping dengan my mum and dad boleh minta je apa2..cash and carry je..hehe..teruk kan..kalau pergi shopping dengan my mum dapat baju,kasut and macam2..tapi mostly suka shopping dengan my dad..minta handphone confirm dapat..hehehe..

3)percaya or tak aku paling tak suka pergi tempat yang sesak..mesti korang pelik kan,shopping ok je,,tapi pergi tempat yang ramai orang tak boleh..tempat yang ramai orang contohnya dekat dalam tren ke komuter ke..yang memang sedia ramai orang..boleh pitam aku dekat situ juga..pening woo dengan ramai2 orang ni,.rasa tak cukup udara je..

4)last sekali yang aku nak beritahu korang yang aku paling tak suka bila aku dalam kenderaan..sebabnya aku ni mudah mabuk2..so memang kerja aku tidur je la time dalam kereta...memang tak boleh diharap aku ni nak jadi tukang ingat jalan or tunjuk arah,,haha..

saja je aku update macam ni..bosan punya pasal kan..
thanks for the read
LOT OF LOVE