//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

aku tak heran pun la
Assalamualaikum

ada juga manusia yang macam ni ekk..tak faham betul la aku..kita kena ikut kehendak dia..tapi dia langsung tak pernah nak ikut kehendak kita..tak susah pun..kau kedekut la sekarang ni..kedekut la..kau jangan kata apa bila suatu hari nanti orang lain akan kedekut dengan kau..lagi2 bila kau time susah..aku bukan nak mendoakan tapi kalau perangai kau macam ni tak berubah2..memang tak la orang nak tolong kau time susah..dulu boleh la kau buat aku macam2..kena ikut kehendak kau..kau nak ini la itu la.yes dulu aku bodoh..aku ikut je kehendak kau..sekarang tak ada pasal la aku nak ikut kehendak kau..kau nak apa2..usaha sendiri..aku kedekut??yes aku kedekut dengan orang yang kedekut dengan aku..adil kan..setakat benda alah macam tu aku dah tak heran la..sorry la aku emosi pula time2 macam ni..bukan apa stress and geram dengan manusia macam ni..apa hingat aku heran sangat ke..langsung tak..aku tanya sikit je..terus buat muka benci dia tu..takut aku minta dengan kau la tu..hello aku tak heran la..

masalah kedua pula aku tak faham manusia yang ada dekat sekeliling aku ni..ada yang mengata depan2 aku..ada yang amik kesempatan atas kebaikan aku..macam2 la..buat la buat la..selagi aku diam ni..korang buat la semua ni dekat aku..bila aku dah meletop jangan kata apa..jangan ingat silent person macam aku ni tak berani nak bertindak ok..hello!!! at least respect la other people..tak susah mana pun..aku tak minta pun..tapi agak2 la..jangan la depan aku pun mengata aku..lebih la kalau macam tu..bila jumpa tempat lain..tersengih2 macam kera busuk..apa ingat aku ni apa..jijik sangat ke aku ni sampai kau nak tersengih macam tu..aku tak tahu la kau tu mengata aku ke apa ke..at least kalau tak puas hati face to face dengan aku..abis cerita..ni nak menambah dosa aku pula..mana tak nya bila tengok muka kau je aku benci..terus aku pula yang mengata kau..hello kau tu lelaki..buat la cara lelaki..gentleman la sikit..tak kan aku yang perempuan ni pergi jumpa kau..memang tak la kan..muaakk aku bila terserempak dengan kau tahu tak...rasa nak baling je kasut aku ni dekat muka kau..ada paham!!

masalah ketiga aku..aku rasa pipi aku dah tegang dah sekarang ni..mana tak nya asik ketawa je tadi,,penat sangat2 tadi..sampai aku tergolek2 dekat lantai sebab ketawa..aku tak pernah ketawa seteruk macam tu..serious aku semput time tu..tapi kira ok la..senaman pipi kan..boleh la hilang stress sebab masalah aku..dengan ketawa je aku dah boleh rasa lega..hehehe..

ok la ni je la luahan kestressan aku..

lots of love