//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

admirer vs suka
assalamualaikum...

saya datang lagi...terfikir di benak fikiran aku ni..admirer dengan suka adalah dua perkara yang berbeza sama sekali ye...jangan digabungkan kedua2 nya adalah perkara yang sama..memang aku hempuk nanti..ganas tak aku..hihi..tak ada aku cuma rimas la..rimas dengan keadaan sekeliling ni..asik2 tanya dengan aku pasal pakwe..pakwe and pakwe..adoi..tak ada benda alah lain ke nak tanya..untuk semua..baca baik2 ye..buat masa ni aku tak nak fikir pasal pakwe..ada paham..jangan nak tanya pasal pakwe ke apa..kalau tanya juga korang pilih la nak makan kasut saiz berapa..bosan tahu tak bila orang dok cakap pasal pakwe ni..naik panas telinga aku mendengarnya.

so buat masa sekarang aku lebih banyak memilih admirer daripada suka,,sebab admirer ni just untuk suka2 je,,tak la serious mana,,kalau suka ni..dapat tahu orang yang kita suka ni jahat la apa la,,mau hancuss hati kan..admirer ni boleh admirer orang yang kita minat tu diam2..tanpa pengetahuan orang tu..best buat macam tu..hehe..

awas ea kepada orang tu,,saya admirer anda..so jangan marah ea..saja je..sebab tu je yang saya mampu buat..nak berbual segan sangat2..so admirer la dari jauh ye..hihi...

untuk orang yang aku suka belum dalam list lagi..maybe banyak masa lagi untuk memilih..maybe bukan masa diploma..mana tahu masa degree nanti kan..INSYAALLAH

lot of love