//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

:: tersentap seketika ::
aku rasa agak lama jugak la tak update blog aku yang dah berhabuk ni,,last update pun berapa minggu yang lalu,,disebabkan mid sem ni,,and disebabkan akal fikiran aku ni ada la idea so aku nak la update sikit,,tapi kisah aku ni more sentap2 punya cerita la,,tapi salah aku jugak la kan,,nak tahu sangat perkembangan DIA tu,,dah tersentap sendiri,,so kena terimalah hakikat ye cik syida oi,,berani buat berani tanggung la ye,,

aku 'TERSENTAP' dua kali dalam masa tak sampai 1 jam,,ok baca baik2 ye apa yang saya taip,,tak sampai 1 jam saya ulang ye,,sedih,,punah,,parah semua ada dalam hati aku yang sememangnya dah kecil ni,,bila aku tengok tu,,aku just boleh senyum je,,sebab APA PUN TAK BOLEH dah sekarang ni,disebabkan aku admirer dia dulu,,so aku ni dok gatai2 la kan nak tengok gambar DIA,,eh tertengok gambar DIA,,so ternampak la gambar bahagia DIA dengan pasangan DIA,,tersentap bila tengok gambar tu,,siapa DIA???biarlah rahsia,,tapi yang penting bukan orang yang aku cerita dekat post sebelum ni ea,,ni orang lain,,ok2 nak lupakan kesentapan first aku ni,,,aku pun online la twitter,,sebab dekat situ,,kalau aku ada masalah ke apa ke,,aku online twitter je,,sebab aku boleh tengok ragam2 manusia bertweet,,

untuk pengetahuan semua,,semua2 yang tak tahu,,aku adalah peminat setia DAFI,,sangat2 setia la,,so sebagai peminat dia ni,,aku mestilah tahu perkembanga dia kan,,so buka la page dia,,tiba2 apa yang aku dapat tahu,,jeng2,,dia dah couple ke???dah ke???waaa tersentap paling dahsyat aku rasa ni,,terkejut beruk pun ada juga,,takkan la kan,,salah kot apa yang tengok tu,,,mahu menangis je time tu,,ceh syida,,apa kau ingat DAFI kisah ke bila kau nangis,,memang tak lah kan

by the way,,kalau betul la dia dah couple,,sebagai peminat yang setia,,saya doakan DAFI bahagia dengan pasangan dia,,i will support you always,,and kepada DIA,,semoga bahagia juga dengan orang yang anda sayang,,jaga hati dia macam mana kau jaga nyawa kau sendiri okkeeyy,,

LOT OF LOVE
SYIDA ~ SYIDOT
1.30 P.M
20 JULY 2011