//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

selamat menyambut bulan Ramadhan
assalamualaikum..terasa sekejap je kan..dah nak puasa..bulan yang penuh berkat ni marilah sama2 kita mengejar amalan kebaikan and meninggalkan segala keburukan..aku nak pasang niat..kalau boleh aku nak puasa penuh and terawih penuh tahun ni..kalau boleh la..sebab perempuan kan ada cuti kan..harap2 tahun ni aku dapat puasa penuh..tahun ni macam tahun sebelum ni aku sambut puasa dekat hostel aku..tak dapat sambut dengan family..sedih tu memang la sedih tapi nak buat macam mana dah study jauh kan..my dad 2 hari sebelum puasa dah wish selamat berpuasa dah..and tak boleh blah tu my mum dah beli dah lampu baru..baju baru,,semua lah..adoi..my dad mengadu la sibuk nak menghias rumah dah..belum lagi puasa rumah dah cantik dah..bukan apa my mum takut tak sempat nak hias rumah sebab sibuk nak buat kuih raya orang tempah,,sebab tu siapkan awal2,,x pela asalkan aku tak kena suruh hias rumah tu..hias tak pe,,jangan la suruh cat umah..adoi memang penat tu..

my nippon juga akan dibawa balik ke kampung..so kalau nak tengok nippon kena lah balik kampung tunggu time raya baru boleh tengok..mula2 memang la tak kasik my dad antar dekat kampung tapi bila fikirkan balik takut menyusahkan my mum nanti..terpaksa lah merelakan hati ini..waaaa nippon saya...

sempena nak menyambut bulan puasa ni..saya nama penuh nurul syahida anak kepada encik salim bin mahmod and kamariah binti omar ingin memohon maaf jika ada salah sepanjang perkenalan aku dengan kalian..tak kira la dari segi post blog ke apa ke..kalau aku ada buat kalian terasa hati begitu aku k..kalau nak serang aku pun aku tak kisah..asalkan maaf aku di terima..nak suruh aku buat SURAT PENGAMPUNAN pun tak pe..ok..

badan dah nak panas dah ni..rasa dah nak demam dah ni,,doakan sepanjang bulan yang mulia ni kesihatan aku baik ya...


SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN YANG PENUH BERKAT INI
TULUS IKHLAS DARI NURUL SYAHIDA BINTI MOHD SALIM