//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

:: sekali lagi memori tu datang ;;
aku dah lupakan dah semua kenagan lama aku
kenangan apa yang sahabat aku katakan before this
but memori tu datang kembali
sebentar tadi
kenagan yang amat amat buat hati aku sakit
kenagan zaman sekolah dahulu
rasa macam kena panah je
perkara dimana aku diaibkan
serious aku sedih sangat bila teringatkan semua tu
bila aku teringatkan semua tu
aku menangis semahunya
dan sentiasa tertanya2 dalam otak fikiran aku
adakah aku sebegitu yang dia maksudkan
apabila kawan kawan aku mengatakan soal jodoh
aku jadi gerun
gerun apabila teringat kata2 kawan aku
'ORANG GILA BELUM TENTU NAK KAU SYIDA'
ni ayat yang kawan aku bagi dekat aku
'MAT BANGLA BELUM TENTU SUKA DEKAT KAU'
aku sebagai seorang sahabat 
hanya mampu tersenyum and sembunyikan air mata darinya
aku tahu siapa aku,,
tapi terukkah aku diperkatakan sebegitu
until now aku takut
aku takut untuk fikir pasal jodoh
or pasal lelaki
sebab aku kesian bila lelaki yang rapat dengan aku nanti
akan menyesal,,
menyesal sangt2,,
aku lebih suka fikirkan soal kawan2 aku,keluarga aku daripada diri aku sendiri
sebab tu yang membuatkan aku bahagia sangat2