//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

saya hanyalah manusia biasa
ASSALAMUALAIKUM 
entry ni aku update just nak beritahu
thanks to all my friends yang support aku
sebenarnya aku malu
malu sangat2
sebab aku bukan lah insan yang benar2 layak
untuk diundi di pilihan raya
untuk MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR
kolej kita pada kali ni
tapi aku lakukan ni
sebagai tanggungjawab
and amanah yang aku kena lakukan
amanah daripada mantan senior kita
abg AHMAD SYAHIR
mula2 aku memang ragu2 untuk terima
bila dia bersungguh2 pilih aku 
aku terima dengan seikhlas hati aku
and aku harap
kalian semua dapat terima aku seadanya
aku manusia biasa
yang kadang kala
tak lepas dari melakukan kesilapan
thanks a lot to all my friends
yang sudi promote aku
serius aku malu sangat2
aku tak minta semua ni
tapi aku hargai apa yang kalian buat untuk aku
just ni je aku dapat cakap
THANKS A LOT DEAR ALL MY FELLOW FRIENDS!!!
~I LOVE ALL OF YOU~