//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

maafkan aku HERNI
dalam masa tak sampai 1 jam aku dah buat kawan aku sedih..paham tak..geramnya..geram dekat diri aku sendiri..buat kawan aku sedih..betapa jahatnya aku ni..serious aku sedih sangat..aku minta maaf dekat dia kalau aku ada buat salah dengan dia..tapi dia tak nak balas pun comment aku and mesej aku..padan muka kau syida..buat orang marah dengan kau and buat kawan kau sedih..sekarang rasakan la ea..waaa aku bebetul dah nangis time ni..aku tak tahu nak buat apa sekarang ni..buat perkara bodoh la lagi kan..so lepas ni sesiapa yang nak kawan dengan aku..fikir dulu ea..aku jahat..bukan orang yang cakap aku jahat..tapi aku sendiri yang gelarkan diri aku macam ni..seorang kawan yang baik takkan buat kawan dia menangis and marah..tapi aku..buat kawan sendiri sedih and marah..apa punya kawan aku ni kan..tak berhati perut kan..

wahai sahabatku herni binti hassan..aku tahu kau marahkan aku..sebab tu kau langsung tak balas comment and mesej aku..aku minta maaf sangat2..aku tak bermaksud pun nak buat kau macam tu..aku jahat kan sampai buat kau macam tu..sumpah aku jahat dengan kau..aku bodoh sangat2 kan..kan..aku cuma nak minta maaf dengan kau je..kalau kau tak maafkan aku..aku terima je..aku nak je terus pergi bilik kau..bukan jauh pun bilik kau dengan bilik aku..tapi aku takut..aku takut marah kau dengan aku makin bertambah2 and makin kau benci dengan aku..aku dah tak tahu nak buat apa..sebab aku tahu orang yang kau maksudkan tu aku..kau berkias mana pun aku tahu orang yang kau marah tu aku..

aku sayang kau..sebab aku baru nak rapat dengan kau..sebab aku baru nak ngam dengan kau..hal macam ni plak terjadi..serious aku dah menangis ni..aku cuma bergurau je..aku merayu maafkan aku..kau nak marah aku..aku terima..marah la aku..memang salah aku pun..sorry..aku tak nak kehilangan kawan aku lagi..cukup la yang lain tinggalkan aku..aku tak nak kau pun sama tak nak kawan dengan aku..aku minta maaf sangat2..

seorang demi seorang kawan yang aku sayang tinggalkan aku..aku tak tahu salah aku apa..tapi kini aku tak nak semua tu berlaku lagi..aku dah cukup menderita menahan kesedihan bila kawan2 yang aku sayang dekat depan mata aku sedikit demi sedikit jauh dari aku..aku cuma menangis dalam hati disebalik kegembiraan..mungkin ramai anggap aku happy go lucky person..tapi tu bukan aku sebenarnya..takpe la biar aku sorang yang tanggung semua ni..


buat insan yang aku sayang sangat2..HERNI BINTI HASSAN..aku minta maaf sangat2..aku tak ada maksud pun nak buat airmata kau mengalir..pleaassee maafkan aku...