//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

jangan lepaskan peluang
mari2 adik,,mari2 abg,,saya update ni nak beritahu something atau nak share something,,betul atau tidak,,sekarang ni kolej kita a.k.a hostel kita diserang dengan satu makhluk ALLAH ini,,iaitu NYAMUK,,betul atau tidak,,kalau ada yang tak kena tu,,memang aku pulas2 telinga dia,,sebab aku dok menggaru je tiap malam gara2 nyamuk,,meh2 cuba tips yang aku selalu gunakan untuk halang nyamuk dari dekat dengan kita...

first jangan sesekali tak mandi,,harap maklum ye,,ni pun aku dapat tahu dari sir aku,,yang nyamuk suka orang yang berbau harum a.k.a sangat2 la harum kan,,harum macam apa,,sendiri mau ingat la ye,,aku malas nak beritahu,,masing2 dah besar kan,,hahhaha,,

second jangan sesekali guna UBAT NYAMUK,,hah ni mesti korang pelik kan,,kalau nak halang nyamuk mesti kena ubat nyamuk,,serius aku guna segala macam ubat nyamuk,,dari lingkaran api sehingga lah yang paling mahal sekali,,langsung nyamuk tu tak pergi dari aku,,bila aku pikir,,dah nama ubat nyamuk,,mana nyamuk nak pergi,,lagi dia datang ada la,,yela dah nama UBAT NYAMUK,,beri dia tenaga tu nak isap darah korang,,hahahha,,tak ada la,,sebab salah satu nya,,kalau guna lingkaran api tu (betul ke aku eja) bahaya no 1,,lagi satu berasap wooo,,,mahu2 boleh dapat penyakit lain,,silap2 kena asma pulak korang,,lagi satu,,asap nya boleh buat baju korang bau asap,,betul tak,,so aku syorkan tak payah la,,lepas tu guna elektrik punya,,ni pun ok la,,tapi pada aku tak ada perubahan langsung

guna kelambu,,mak aiii,,,nak ke korang nak pakai kelambu dalam hostel,,kalau yang tak kisah tu memang sanggup je la pakai kan,,tapi kalau aku tak ada nya nak pakai,,sebab aku ni pun jenis tidur lasak,,takut silap2 esok pagi kelambu nya bukan dekat katil aku,,dah dekat katil sebelah aku pula,,nun jauh terbang ke sana,,memang aku takkan guna la,,huhu,,tak muat space,,mana nak letak teddy bear aku lagi,,

ok2 ni yang aku selalu guna sebelum aku tidur,,aku selalu guna lotion sebelum tidur,,memang mujarab,,nyamuk tak ada datang tempat aku langsung,,korang bukan sahaja dapat jaga kulit korang,,bahkan dapat elakkan nyamuk jauh dari korang,,hahahah,,cuba la buat,,memang korang ingat kinda funny and merepek,,tapi benda ni la aku buat,,tapi aku tak tahu la kalau benda ni mujarab dekat aku je,,hahaha,,lagi baik kalau guna minyak angin cap kapak or minyak yuyi,,terbaik,,

avoid guna baju gelap malam2,,serius memang nyamuk suka,,lagi satu haba panas tu,,jangan la korang pakai,,aku tak galakkan langsung,,

selamat mencuba,,,wink2