//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

gempak sangat ke??
terkejut juga la kan,,rupa-rupanya 3 post aku sebelum ni mendapat perhatian oleh semua,,haha,,tiba2 aku perasan jadi famous plak,,ermm best jugak buat post yang berunsurkan tertanya2 ni,,biar dia orang teka and research sendiri,,haha,,kejam tak aku,,tapi yang kelakarnya,,member aku siap mesej aku lagi,,siap marah2 kenapa dia tak tahu cerita,,ok aku lagi la tak paham apa yang dia maksudkan,,blur time tu,,dia siap nak marah aku,,kenapa la blogger suka buat orang tertunggu ni,,haha,,aku just ketawa je bila baca mesej member aku tu,,

kepada atin,,sabar ea,,ada sambungan sebenarnya,,kau tunggu je la ea,,kepada semua nanti aku beritahu siapa DIA yang aku maksudkan tu,,yang masing2 teruja nak tahu,,walaupun aku rasa tak la penting mana pun semua nak tahu,,tapi aku janji satu hari nanti aku beritahu juga,,jangan risau k,,siap mention nama DIA lagi k,,

kepada budak tu,,aku tak kan kot dating dekat taman ke,,tengok wayang sama2 ke,,maybe tak kot,,busy satu hal,,tapi aku terkejut juga la tiba2 je kau cakap macam tu,,mula2 aku tak tangkap lagi,,tapi lama2 baru aku dapat tangkap,,btw thanks baca blog aku,,hahahha

p/s ok2 ni tak ada to be continue,,sebab tak ada pun aku nak beritahu pasal DIA,,huhu,,
jangan marah ea,,

syida ~ syidot
2 julai 2011
3.10 a.m