//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

akhirnya
setelah berfikir banyak kali
dengan hati yang terbuka
walaupun orang tak nampak
aku menerima DIA
tapi aku tak tahu lagi tindak balas dia
so kena lah tunggu la apa jawapan DIA nak bagi dekat aku
aku dah cuba untuk ikhlaskan hati aku
untuk terima DIA
walaupun dah lama aku kenal DIA
cuma sem ni aku berkesempatan 
untuk memilih DIA
so aku harap keputusan aku ni
tak mengecewakan DIA
and orang lain,,
tu yang penting sebenarnya
aku harap bila aku happy
DIA pun happy
and orang lain pun happy juga
tu yang penting sebenarnya
AMIN,,

TO BE CONTINUE.....

SYIDA ~ SYIDOT
1 JULAI 2011
1.33 P.M