//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

serious lama gila tak update blog ni
kalau siapa2 perasan since aku naik sem
tak update2 blog ni
memang busy sangat2 sekarang ni
tak menang tangan
meeting,,assingment,,study,,kuiz
4 things that i have to do right now
sebenar nya aku dah tak sabar nak cuti mid sem ni
kalau la cuti dicepatkan 
aku rasa aku lah orang paling bahagia
kan,,kan,,kan,,
NIPPON,,
always missed my pets
walaupun tak reti pegang kan,,
tapi ade la inisiatif nak bela kan,,
hehe,,
mesti tertanya2 ape tu NIPPON kan
nanti la,,
ade masa aku update pasal NIPPON tu
siap letak gambar lagi ok,
bila aku betul2 free la ea,,
sekarang memang tak boleh nak membantu la,,
keadaan amat kritikal sekarang ni,,

syida ~ syidot
7.08 am
28 june 2011