//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

layak ke saya
aku kenal DIA dah lama dah
dari sem 1 lagi
so aku serabut sekarang ni
aku tak tahu nak terima DIA ke tak
bukan aku memilih
tapi entah la
susah nak cakap,,
aku mula rapat dengan DIA pun sem ni
so nak terima tu kena fikir betul2
aku sayang DIA
macam mana aku sayang orang lain
aku cuma takut
aku tak boleh bahagikan masa aku 
dengan DIA
and aku takut orang lain cakap
aku tak bertanggungjawab
ni la yang susah ni
jawapan kena bagi
secepat mungkin
tapi aku langsung tak ready lagi
satu jawapan pun belum ada dalam kepala otak aku
what should i do??????????


TO BE CONTINUE..............

SYIDA ~ SYIDOT
2.21 PM
29 JUNE 2011