//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

i'm not single anymore
jeng,,jeng,,jeng
mesti ada yang terkejut bila baca tajuk entry aku ni kan
what???
syida dah BERPUNYA
apa semua ni
4 tahun syida single
akhirnya couple jugak
siapakah orang tu
hahaha,,
mesti korang tertanya2 siapakah orang tu kan
aku saja je buat tajuk entry aku macam ni
sebabnya???
aku nak tengok reaksi orang
persoalannya
betul ke aku dah BERPUNYA
ermmm
SILENT MODE
hehehe,,
ada lah cerita di sebalik tajuk entry ni
nanti2 la aku cerita,,
saje nak buat surprise dekat korang
aku tahu aku tak la famous mana
korang nak tunggu sebabnya kan
siapa nak tahu 
tunggu je la ea,,
siapa malas nak ambil tahu,,
ada button pangkah merah dekat atas
dialu-alukan tekan ea,,
aku tak larang pun sama sekali,,
ORITE

TO BE CONTINUUUEEEE.......