//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

"MR KENTANGKU" katanya
pagi yang cerah ni kan,,aku memang rajin pulak nak conteng2 dekat page ni kan,,tapi entry ni more aku tujukan dekat seseorang la kan,,siapa dia,,meyh2 sini aku cerita dengan korang satu per satu bibit2 perkenalan kami ya,,apa guy????no..no dia bukanlah guy ya,,sebaliknya seorang wanita yang di anugerahkan berkawan dengan aku,,siapa dia,,,ok2 gambar tak ada la tapi aku boleh bagi link blog dia dekat korang la ea,,ok2 klink SINI ok,,pastu korang tengok la siapa dia,,

macam mana aku kenal dia,,aku kenal dia melalui satu laman sosial facebook,,biasa la blogger macam kami ni kan mesti la promote blog kita orang dekat semua tempat,,so time tu aku memang rajin la,,so aku view la blog dia yang dia tinggalkan link dekat satu page tu,,guess what???mula2 aku masuk blog dia, aku dah tertarik dengan lagu dia dah,,lagu akim tak silap aku,,by the way,,dia amat2 minat dengan akim ya,,HARAP MAKLUM,,patut la kan semua lagu akim,,rupanya peminat setia akim,,huhu,,kalau masuk blog dia,,everywhere gambar akim,,huhu

aku ni kan agak blur la kan,,orang lain dah lama tau aku je lambat tau,,aku paling suka tengok video akim JANJI,,and aku tak sabar2 nak tahu sambungan daripada video tu sampai aku buat 1 entry post pasal video tu,,ok klik SINI kalau nak tahu apa aku post,,aku tagged la nama dia ni dekat post tu,,ala aku post pun suka2 je,,tak ada la concentrate pun,,huhu,,tapi kalau ada masa memang aku akan buat cerpen based on lagu2 akim ni,,

semalam la kan,,semalam,,dia ada chat IM dengan aku,,dia cakap dia nak bagi link entry yang aku post tu dekat akim,what,,erkkk tak senang duduk aku time tu au,,betul ke ni,,ke saya berada dalam alam fantasi ni,,lama2 aku fikir,,betul ke,,waaa,,,malu beb,,blog aku dah la buruk,,adeh,,tapi dia cakap akim just ketawa je baca post aku,,hahahha,,mana tak nya,,kalau aku baca balik entry aku,,aku pun ketawa jugak,,bukan akim sorang,,

ok2 dia aku maksudkan adalah ZATIE RAZAK,,dialah orang yang aku maksudkan..yang gelarkan akim MR KENTANGKU,,inilah dia orang nya,,

thanks for being a new one awesome friends to me and made me like a crazy yesterday,,u are the super duper friends that i know in my life right now,,thanks dear,,this entry for u

ok2 bye

BUDAK NOTY
SYIDA ~ SYIDOT
18 MEI 2011
10.10 AM