//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

padah tangan tak reti duduk diam
waaa,,rasa nak menangis je,,aku dah excited dah ni,,dah download bukan main banyak dah,,tinggal sikit je,,sampai bersemangat makan pun tak,,bangun tidur je terus menghadap laptop,,nak download ini cerita punya pasal,,sekali hilang plus ghaib cerita yang aku download tu,,paham tak saya penat tunggu,,paham tak,,tu la tangan dok sibuk mendelete siapa suruh,,dah delete tak nak tengok betul2,,sekali movie tu di delete nya,,waa,,kenapa tangan ni tak nak duduk diam,,kenapa la asik nak bergerak je,,kejap2,,kalau tangan tak bergerak macam mana nak menaip and buat kerja,,hoho,,boleh pula,,takpe2,,never give up,,aku nak benda tu,,so aku kena sabar menunggu,,tak kira,,walau macam mana sekali pun,,aku nak juga cerita tu,,

mesti korang tertanya2 kan cerita apa yang aku maksudkan tu kan,,biasa la budak remaja macam aku ni kalau tak layan cerita korea tak sah kan,,hah,,cerita korea nie la yang aku tunggu and menanti,,


PLAYFULL KISS

hah cerita ni la yang aku sibuk dok download tak abis2 tu,,frust betul bila apa yang di download hilang serta merta,,ghaib,,punah,,hancuss harapan,,,waaa,,kena download balik,,sebab apa aku nak tengok and download cerita ni bersungguh2 sebab ada pelakon ni la,,hoho,,my favorite pelakon tu,,meh2 tengok gambar nya yang aku letak dekat bawah ni,,


chomel tak chomel tak

suka suka

sebab tu la aku bersungguh2 download cerita ni,,sebab ada dia orang la aku sanggup download,,takpe2 aku sanggup tunggu sampai mata lebam tunggu cerita ni abis download,,yeaahhhh,,,

budak kecewa
syida ~ syidot
1.00 p.m
7 MEI2011