//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

dialah orgnya
ok2 aku nak story mory pasal kawan baik aku ni,,,dia adalah cik FATIN ASYURA,,,dia lah orang yang paling aku rapat,,hohoh,,balik sekolah sama2,,dulu la ea,,kita orang pergi sekolah naik transport yang diimport khas tau,,dekat tempat lain susah nak dapat,,transport SDN BHD,,hehehe,,,nak tahu apa,,JALAN KAKI da,,hehehe,,,yang paling best kalau kita orang balik sekolah time hujan,,hahaha,,aku ni kan jenis suka main hujan and minah ni memang tak suka main hujan,,takut buku basah la apa la,,hahahah,,ada aku kisah,,tak hado pun la cik ATIN oi,,,so aku buat la agenda aku,,

"atin ko nak redah ke tak nak hujan ni?kalau tak redah confirm balik lambat,,aku dah lapar tahap gaban ni makcik"

"ala tunggu la dulu,,hujan belum teduh ni,,kejap lagi la"

"kau nak tunggu sampai bila,,ala dah tak lebat dah la"

"yela2,,jom la,,"

jeng2 akhirnya dia makan jugak dengan kata2 saya,,ehhehehe,,,so kepala otak ni dah memang rancang dah ni,,disebabkan time tu hari jumaat,,so memang ada peluang la kan nak basahkan baju ke apa ke,,hehehe,,
so aku yang agak noty2 girl ni mencari la lopak yang penuh dengan air,,sampai je dekat lopak tu,,aku apa lagi,,terus lompat dengan girangnya dekat dalam lopak tu,,guess what??siapa yang kena lecak tu,,confirm la cik atin kita,,hahaha,,memang la,,time tu aku la paling riuh sekali,,hahahaha,,abis basah semua baju dia,,hehe,,tak semua la,,half je,,tapi yang penting kasut sekolah aku dah macam kolam dah,,tinggal isi ikan je,,kalau aku isi ikan,,rasa2 ikan hidup tak dalam kasut aku tu,,hehehe

tapi menarik dia ni,,dia punya suara macam DATO SITI NURHALIZA,,yeppy aku ada kawan suara macam dato siti,,kau hado,,tak hado kan,,hehehe,,serious suara dia sama,,sebijik,,sejibik,,hah apa lagi,,,tapi yang penting sama la,huhu,,aku paling suka dengar dia nyanyi,,dah lama tak dengar dia nyanyi,,ehhehe,,dulu dia paling tak suka and always kutuk MR OBESS saya a.k.a DAFI,,sampai kita orang bergaduh selama 3 bulan,,tengok panahan DAFI pada saya,,3 bulan tu tak kawan gara2 dia kutuk dafi saya,,hehehe,lepas tu dia terima dengan hati yang ikhlas lagi redha yang kawan dia ni minat plus suka gila2 dengan DAFI,,huhuuh,,thanks a lot la ye cik atin oi,,

thanks for being my frens till now,,hehee,,mesti kau rimas kan aku asik cakap pasal DAFI je kan dekat kau,,hehe,,satu je jawapan yang aku nak beri dekat kau,,ADA AKU KISAH KE KAU RIMAS CIK FATIN ASYURA BINTI FARIDULAMINI,,hehhehe,,,

ok2 bye

BUDAK NOTY
SYIDA ~ SYIDOT
16 MEI 2011
4.30 PM