//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

MYSTARLG KE BREAKFAST BAND AND NOW AF
 sentiasa sokong dia,
since MYSTARLG lagi
saya dapat tahu dia ada band pun
terbaca dekat majalah YEZZ
pernah la dulu comment2 dengan dia
mesti korang tak percaya kan,
suka hati la nak percaya ke tak
mesti korang fikir
siapa aku nak comment2 dengan artis
aku comment dengan dia pun dekat MYSPACE
selalu la jugak comment dengan dia
tak percaya jugak,,
sowie akaun MYSPACE dah lama close pula
kalau tak aku dah tunjukkan bukti dah dekat sini
dia ada beritahu perkembangan band dia,,
nama band dia BREAKFAST BAND
pernah dia datang dekat MYDIN NILAI
time tu aku kerja so tak dapat la tengok band dia
dia pun ada cakap yang dia nak cuba masuk AKADEMI FANTASIA
hah tak percaya lagi dia beritahu aku macam tu
ok takpe2,yang penting ada saksi yang tahu aku comment dengan dia
mesti korang ingat aku nak menunjuk je kan,,
dah dia aku minat tak salah kan aku nak beritahu
and now dia dapat masuk AKADEMI FANTASIA
good luck bro,,
u can do it,,
MANTAAAAPPP
orang yang aku maksudkan adalah


picture from azri abdullah album


PESANAN :tapi aku tetap minat plus suka gila2 dengan dia ni,,selama 4 tahun aku minat dia nie,,segala kutukan cacian and tentangan daripada kawan2 dan family tentang dia ni,,aku hanya abaikan serta merta,,ada yang kata dia jambu,,ada yang kata dia gay,,ada aku kisah,,hati aku tak berpaling tadah ok,,lantak korang la nak cakap dia apa,,malas aku nak layan,,aku senyum je la kan,,ahahahha,,,dulu aku minat la juga dengan ASHRAFF MUSLIM,,tapi dia dah bertunang pulak,,hoho,,macam la boleh dapat kan,,tapi dia ni aku tetap suka and minat sangat2 k,,heheh,,orangnya adalah,,,

1.......................
2........................
3.........................

kejap nak buat suspen kejap













tadaa ni la orang nya
korang tak suka,,
ada aku kisah,,

saja je aku update entry macam ni,,bosan punya pasal kan,,hoho,,siapa yang tak suka tak payah baca,,siapa yang suka thanks sebab sudi baca,,siapa yang dah terbaca tu,,buat2 la suka ye,,hehehe

BUDAK TAK ADA KERJA
SYIDA ~ SYIDOT
4.45 P.M
8 MEI 2011