//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

Lu Langsi Lu Mati
hah mesti ramai tahu tajuk entry ni,,
sebab rata2 mesti dah tengok kan cerita ni,,
yela tadi aku pergi tengok cerita ni 
ramai jugak yang tengok
first day katakan,,
aku nak habaq mai sini,,
cerita ini terbaik,
sebab apa terbaik
sebab ada shariff shariffudin and tumulak
siapa dieorg ni,,
pergi la tengok sendiri k cerita KONGSI ni,,
malas aku nak cerita dekat sini,,
tapi aku nak cerita sikit la kan,,
bukan comment pasal cerita ni,,
pasal penonton yang tengok cerita ni
aku baran je der,,
orang lain pun nak tengok cerita jugak der,,
kau dekat belakang aku dok ketawa kuat2 tu pehal,,
tu ketawa tu aku tak kisah la,,
masalahnya kau tendang2 kerusi aku,,
apa kau ingat kerusi tu kerusi kau ke,,
suka suki je tendang kerusi aku,,
bukan apa,,aku ni sensitif sikit..
tengah dok syok2 concentrate plus focus tengok cerita
jangan la ada yang mengacau,,
memang nak kena la kan,,
pastu boleh pulak dok habaq dekat member sebelah
cakap kenapa aku tengok kau,,
hellooo der,,
apa ingat aku nak sangat tengok muka kau,,
suda ler,,
aku tengok kau sebab nak buat jelingan maut dekat kau ler,,
pada2 la sikit,,
kalau bergembira sangat tengok cerita tu,,
kau usha2 la line orang depan belakang tepi kanan kau dulu
baru la kau boleh bergembira tahap gaban kan,,
hai aku jugak yang kena,,
hampeh betul la,,
nasib baik popcorn dekat tangan aku tu tak terbang dekat kau
kalau tak tahu la,,

PESANAN kepada sesiapa yang nak tengok wayang,,control diri tu la ye,,aku rasa la kan,,mamat tu baru first time tengok wayang kot,,adeh kecoh die mengalahkan jom heboh tau tak,,,geram pulak aku,,

ok2 bye

GERAM DER
SYIDA ~ SYIDOT
12 MEI 2011
9.00 PM