//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

boleh tak macam ni
lepas je tengok klip video akim
JANJI
terus aku minat semua lagu dia,,
serious aku suka sangat2 klip video tu,,
walaupun agak kejam la jugak kan
tapi thumbs up siapa yang mengarah klip video tu,,
combination di antara lagu INILAH CINTA 
memang kena dengan situasi and lirik lagu JANJI TU
tak sabar nak tunggu sambungan klip video JANJI tu,,
adakah sambungan klip video tu akan menggunakan lagu
BAWA KAU PERGI
or
MENUNGGU
or
 SUMPAH
so kita tunggu dan lihat la ye,,

so aku nak bagi cadangan la sikit kan,,kalau aku la kan,,kalau aku la,,aku nak sangat sambungan klip video akim tu,,guna lagu BAWA KAU PERGI,,sebab mesti klip video seterusnya adengan pujuk memujuk kan,,so aku nak sangat la sambungan tu lagu BAWA KAU PERGI,,yang penting pelakon perempuan jangan la tukar,,nak jugak ACHA,,dah pujuk memujuk,,mesti la ACHA tu tolak,,sebab dia kan study,,and lagi satu akim tu kan dah lukakan hati dia,,so sambungan la pulak ke lagu SUMPAH,,akim bersumpah yang dia takkan tinggalkan ACHA,,ACHA beritahu akim yang dia kena amik masa yang lama nak rawat luka dia,,so sambungan la pulak ke lagu MENUNGGU,,hoho,,,boleh tak macam nie,,aku nak sangat,,sebab dah boleh jadikan cerita dah nie,,serious la,,ada jugak karang aku buat novel berdasarkan lagu2 akim ni,,aku dah lama tak buat novel ni,,karang buat novel,,tak terbuat karang,,,i loikee combinasi lagu2 di jadikan cerita ni,,sebab lain dari yang lain,,,hehehe..

PESANAN-walaupun saya dah mula minat dengan lagu akim,,but i'm still support my lalink,,heheh,,still support MR OBESS saya,,don worry ok,,

sekarang aku dah suka view blog nie plak,,makwe akim kot,,hehehe,,nice one,,hehehe

ok2 bye,,

BUDAK TAK BOLEH TIDUR
SYIDA ~SYIDOT
12 MEI 2011
2.30 AM