//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

~hari tergempak~
yeepppyyy akhirnya aku dapat update blog aku yang dah usang seribu usang ni,,yela nak update dekat kolej memang tak la kan,,busy plus wifi yang terbaik dari ladang,,aku ulang ea TERBAIK,,so terpaksa la tangguhkan dulu hajat aku nak update blog ni,,so sekarang i'm free,,,yeaahhh i loikee,,ala free sampai 18 mei je pun,,jom2 siapa2 yang nak ajak aku keluar sebelum aku balik semula kolej,,sila book aku awal2 ye,,,heheheh,,ceh perasan plak,,by the way aku nak update blog ni sebab nak cerita ni,nak membebel seketika la katakan,,tanggal 1 mei lepas,,,pada hari ahad,,terjadi la sesuatu di luar jangkaan aku,,ia adalah

..............
.............
............
..........
............
..............
...........
................
............
...........
.............
...........


hah ni la yang aku maksudkan,,budak bilik aku buat surprise party untuk aku,,mula2 member aku just cakap je nak celebrate untuk akak senior aku yang dah abis sem,,so aku tak syak apa2 la,,yela kan sebab awal lagi kot nak celebrate birthday aku,,so memang tak terfikir pun semua adegan ni,,hoho,,dengan keadaan aku yang mamai plus baru bangun tidur,,member aku qistina suruh aku buat2 berbual dengan akk senior aku,,sebab dia nak siap2 kan barang,,so aku ni memang tengah mamai sangat2 buat je la apa yang dia suruh,,,sampai aku nak pergi toilet nak terkucil pun dia orang still tak kasik aku pergi,,ok fine kalau orang baru bangun tidur mana boleh fikir apa,,otak blank je kot,,so aku ikut je la rentak dia orang,,tiba2 bila member aku panggil suruh ajak kak farah keluar,,aku pun keluar la,,berkumandang lah lagu happy birthday dekat bilik aku,,,memang serius aku blur time tu,,sampai potong kek pun aku blur lagi,,,hahahahah,,,thanks untuk cik nadia zaini and nurul qistina untuk kejutan ni ye,,thanks jugak untuk budak2 bilik berkomplot dengan dia orang berdua ye,,,


yeaahh ni kek saya,,,heheheh


muka baru bangun tidur


with cik nadia


baru bangun tidur terus potong kek


qistina and nadia,,

thanks untuk semua nya ,,sebab sudi sambut birthday saya,,,ehhehehe,,thanks juga untuk badriah izzati kasik coklat and red busyra for the gifts,,tak sangka pun korang nak bagi hadiah,,,thanks sangat2,,,


hah ni la hadiah yang red busyra a.k.a fara kasik

thank,,thanks and thanks,,,tu je saya dapat ucapkan,,semoga Allah berkati hidup kita semua ye,,thanks juga kepada sesiapa yang wish birthday saya dekat fb,,,thanks,,


love u all so damn much