//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

glory2,,MANCHESTER UNITED IS THE BEST
siapa bukan peminat MANCHESTER UNITED
sila duduk tepi diam2 ea,,
nie khas untuk peminat MANCHESTER UNITED JE,,
huhuu
kalau cerita pasal bola,,
ada boleh bawa sampai pergaduhan kan,,
huhu,,
tapi aku lain,,
aku bukan setakat sampai pergaduhan
tapi sampai boleh pecah dinding,,wall,,siling,,
segala macam la dekat rumah aku ni,,
mana tak nya,,
kalau dah excited sangat tengok bola
lagi2 favorite team lagi tu,,
mahu pecah dengan jeritan suara aku 
yang ala2 merdu bak perindu ni,,
hahahah
sebenarnya aku kesian dekat jiran sebelah,belakang and depan umah aku
terpaksa dengar suara aku yang merdu ni,,
saya ulang lagi sekali MERDU ok,,
hahaha
takpe2 yang penting MANCHESTER UNITED 
dah MENANG
hehehe

ok2 ni senarai nama pemain manchester united,,
aku amik dari member aku,,
heheh
atok AR WE

1. edwin van der sar
2. Gary Neville
3. Patrice Evra
4. Owen Hargreaves
5. Rio Ferdinand
6. Wes Brown
7. Michael Owen
8. Anderson
9. Dimitar Berbatov
10. Wayne Rooney
11. Ryan Giggs
12. Chris Smalling
13. Ji Sung Park
14. Javier Hernandez
15. Nemanja Vidic
16. Michael Carrick
17. Nani
18. Paul Scholes
20. Fabio Da Silva
21. Rafael Da Silva
22. John O’Shea
23. Johny Eva...

dulu aku ingat semua nama pemain MANCHESTER UNITED NI
lepas sibuk dekat kolej,,
lupa plak,,
maklumlah kena ingat banyak benda
yang penting 
GLORY2 MANCHESTER UNITED

BUDAK EXCITED
SYIDA ~ SYIDOT
1.30 AM
10 MEI 2011