//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

gara2 video yang dipost oleh KA a.k.a KAMAL ADLI
abis la,,lepas ni mesti aku kena serang dengan peminat KA (KAMAL ADLI) bila baca tajuk entry aku ni,huhu,,relax2 semua peminat KA,,aku disini bukan nak mengutuk ke mencaci ke atau apa pasal KA ye,,tapi aku mahu bercerita tentang kejadian yang menimpa aku awal pagi apabila melihat satu video yang telah dipost oleh KA dekat facebook..sebelum tu aku ada terbaca status kawan aku dekat facebook tentang benda alah tu,,(x nak cakap sebab takut),,dah la time tu awal pagi,,dalam keadaan yang sejuk boleh pula kawan aku ni post status dia macam tu,,aku yang memang penakut bagai nak ape ni secara automatiknya terus pasang semua lampu yang ada dekat rumah aku,,sekali lagi saya cakap,,semua lampu ye,,,korang nak tengok apa status dia,,tengok gambar bawah ni ye





hah korang tengok la status dia,,tak makan dalam ke macam ni,,,status atas tu aku punya status yang aku bagi dekat dia,,memang la kan,,dok tengah asyik online ni tapi mata aku melilau juga pandang sekeliling aku,,terus aku pasang lagu kuat2,,sampai tak dengar apa,,dalam pukul 4 pagi macam tu la,,KA ada online and postkan satu video dekat page dia,,dia cakap tengok video tu pada masa 0.40 saat,,aku ni punya focus plus excited ni tunggu la pada masa tu,,,mula2 memang tak perasaan sebab video tu laju sangat,,sampai aku ulang 3 kali video tu,,bila aku tengok semua orang dah sibuk comment video tu,,aku je pagi2 tu agak blur,,aku geram sangat sampai aku pause dekat 0.40 saat tu,,


hah video ni la yang KA post tu,,aku memang focus abis la dekat 0.40 saat tu,,siap cakap lagi,,dekat sebelah kiri bawah ea,,bila aku tengok,,,ok fine,,aku terus logout facebook aku,,tanpa sempat aku shutdown aku punya laptop aku terus masuk tidur,,aku cabut je wayar charger laptop aku,,,memang aku tak boleh pikir apa sebab time tu aku dah mengigil abis dah,,huhu,,maybe ada kata biasa je,,tapi bagi aku yang memang penakut ni,,apa boleh buat,,dah la aku tak boleh tidur time tu,,dalam pukul 5 pagi macam tu,,aku terdengar bunyi anjing menangis plus suara perempuan,,terus aku tekup muka aku dengan OBESS aku,,serious takut sangat

bila awal pagi tu aku tanya mak aku ada dengar tak,,mak aku cakap ada dengar sebab bunyi tu datang dari arah depan,,so memang betul la,,bukan aku sorang je yang dengar,,lepas tu mak aku boleh pulak cerita yang jiran sebelah umah aku pun pernah kena kacau,,dia tengah mandi,,tiba2 ada tangan hitam berbulu dekat atas bumbung bilik air,,,macam tengah bergayut,,owwhh tidak,,bertambah la seram aku,,adeh,,,memang tak la kan,,

sebenarnya tajuk entry aku ni tak la gempak mana,,tapi itulah,,terima je la ye saya yang penakut ni,,adeh,,

ok2 bye,,

BUDAK PENAKUT
SYIDA ~SYIDOT
17 MEI 2011
2.00 PM