//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

fobia dalam percintaan
Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri
Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara
Korus
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta
Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima
(ulang korus)
Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta
(ulang korus)
Denyutan jantung aku tergendala

aku suka sangat lagu fobia cinta ni,,nak kata ada kena mengena dengan aku,,tu aku tak tahu la,,tapi dari lirik dan maksud disebalik lagu ni maybe ada sikit kena mengena dengan aku la,,di sebabkan cinta yang dulu,,aku takut untuk bercinta lagi,,bukan takut untuk selamanya.tapi aku meneliti and menilai dulu seseorang baru lah aku nak bercinta,,mesti orang fikir aku nie cerewet dalam memilih pasangan kan,,kan,,tak terlintas dalam fikiran aku pun untuk cerewet dalam memilih pasangan,,tetapi aku nak jadikan hal yang lepas sebagai pengajaran bagi aku,,bukan mudah hati yang dah terluka untuk dirawat dalam jangka masa yang terdekat,,mungkin orang lain boleh,,tapi bukan aku,,aku perlukan masa yang lama untuk handle hati dan perasaan aku nie,,

dengarlah lagu fobia cinta sambil menghayati bibit2 lirik yang aku letak dekat blog aku,,have fun yeah,