//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

eh2 teringat dekat awak pula
nak story nie,,semalam tengah2 berangan sebelum tidur kan,,apa???macam la korang tak pernah berangan2 sebelum tidur,,tipu la kan korang langsung tak pernah buat aktiviti seperti ini,,hahah,,mesti pernah kan,,mesti ada yang berangan nak kahwin dengan anak raja la,,putera william la,,(tu dah kena amik dah dengan kate) kan,,kan,,tipu la tak pernah,,so semalam aku dok syok2 berangan sambil bertemankan MR OBESS aku,,siapa MR OBESS aku??ala gambar dekat header aku tu,,tu la obess aku,,hehehe,,aku nak cerita nie,,tiba2 aku teringat budak lelaki yang dulu tuition satu tempat dengan aku,,ala aku pernah update blog sebelum ni pasal mamat ni,,tak tahu la korang ingat and prihatin tak,,ok2 tak pe,,disebabkan aku tengan rajin nak menaip nie,,aku cerita serba sedikit pasal mamat nie la ye,,sebelum tu aku nak beritahu macam mana aku boleh suka dengan sorang lelaki,,ada beberapa ciri kalau pada seseorang lelaki tu,,aku suka,,,

PAKAI BAJU LENGAN PANJANG
hah aku pantang tengok lelaki pakai baju lengan panjang ni,
lagi2 kalau baju putih lengan panjang,,
owh tidak pengsan 24 jam aku dekat situ jugak,,
tapi kena lah kemas,,kalau pakai baju lengan panjang tapi selekeh je,
memang tak la aku nak pengsan dekat situ,,
baik aku lari terus


TINGGI DARI AKU
ok2 ni sangat penting ok,,
sebab aku tak berapa suka budak lelaki rendah dari aku
bukan aku memilih,,
tapi agak kelakar la kalau aku dengan budak rendah dari aku
dah macam adik dengan akak pulak nanti,,
owh tidak,,

RAMBUT TERPACAK2
hoho,,ni tak penting mana pun,,
tapi aku suka tengok budak lelaki rambut terpacak,,
aku tak tahu kenapa,,
smart kot kalau budak lelaki macam tu,,
hahhaha
boleh la pulak kan,,
(sekarang suka budak laki ala2 korean boy pulak)

BUDAK LAKI PAKAI SPEC
ok nie aku paling suka,,
aku suka dengan budak laki pakai spec,,
bukan spec yang main2 ke ape ke,,
spec orang rabun ok,,
senang cerita aku suka dengan orang rabun,,
hah abis cerita kan,,
sebab apa??
no comment
aku pun tak tahu
dah lama dah aku suka budak laki yang pakai spec sebenarnya
huhuhu

MESTI BERIMAN
ni wajib sangat2 kan,,
dah smart,,
dah hensem,,
tapi x beriman
beriman maksud aku,,
solat tak tinggal,,
boleh bimbing aku,,
ececeh,,
lebih kurang macam tu la kan,,
kalau dia tak boleh bimbing aku,,
macam mana nak kahwin nanti,,
hahhahha

kenapa aku senaraikan semua nie,,sebab aku tak dapat cari lagi ciri2 lelaki macam ni,,tapi mamat yang aku nak cerita ni semua apa yang aku senaraikan ni,,ada pada dia,,,hahha,,tapi aku just minat dia je,,nak kata suka sangat2,,tak ada la sampai macam tu sekali kan,,tapi memang aku teringat dekat dia,,hoho,,dekat mana la dia sekarang ek,,hoho,,ada kata sambung belajar amik engineering,,tapi aku tak tahu la betul ke tak,,tapi bila teringat balik time2 tuition,,memang aku tak boleh lupakan la,,ala sweet sangat sebenarnya,,hehehe,

ok la,,aku harap dapat la jumpa dia lagi,,ehhehe,,tapi aku tahu confirm dia dah tak kenal aku dah,,hehhe,,tak femes mana pun aku ni kan,,takpe2,,dapat tengok muka jadi la,,hoho

suka suki
syida ~ syidot
11.00 p.m
5 Mei 2011