//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

bila hati berbicara
bila orang nak faham dengan hati dan perasaan kita
kenapa mesti kita yang kena jaga perasaan diaorang
tak ada ke segelumit perasaan pun dia dekat kita
bukan mengharap tapi cuma nak rasa dihargai
nak orang tu tahu yang kita ada disamping dia
bukan susah pun
just nak rasa yang kehadiran kita dihargai
apa adakah aku tak diberikan peluang itu langsung
aku tak minta banyak,,just a little bit only
tak dihargai sebagai orang yang istimewa
tetapi dihargai sebagai kawan sudah memandai
susah sangat ke???
segala pengorbanan dan nasihat yang aku berikan
bagai berlalu dibawa angin sahaja
aku tak minta penghargaan dari kau
aku cuma minta persahabatan
sebab persahabatan kita dah jauh sangat2
tolong jaga hati dan perasaan kawan kalian
aku tak kisah hati aku disakiti
sebab aku dah boleh terima semua ni
sebab aku tak boleh paksa orang tu untuk balas semuanya
sebab siapa la aku nak lakukan semua itu,,
i love to smile whether i have a big problem
silent is a weapon for me
let it go because i know who i am

SYIDA ~ SYIDOT
17 MEI 2011
2.30 AM