//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

apa yg menarik tentang overnight
disebabkan aku tak boleh tidur macam apa ni kan,,aku pun nak update la blog aku ni,,sebab aku rasa lepas ni maybe aku akan jarang update blog,,yela sebab busy satu hal,,sebab kalau aku dah dekat kolej memang susah la aku nak update blog ni,,memang macam anai2 la blog aku ni nanti,,

balik pada tajuk entry aku,,aku tertanya jugak apa yang menariknya overnight ni kan,,ok2 tipu la kan aku tak pernah overnight,,aku pernah overnight,,bukan 10 bukan 9 kali,,tapi 2 kali je,,hehehe,,,first overnight time tu exam week kot,,lupa plak,,konon la kan,,konon la nak cuba study malam2 so overnight la kan,,tempat yang aku pergi memang sungguh ekslusif la kan,,huhu,,dekat MCD je,,hehehe,,study punya study,,memang aku tak tahu la masuk ke tak kan,,hehehe,,second overnight aku rasa malam birthday aku,,hehehe,,malam birthday tu aku overnight,,hehehe,,ni lain sikit,,disebabkan malam birthday aku,,kita orang pergi snow walk dekat i-city after that pergi tengok wayang dekat midvalley,,dah malam2 confirm2 la sewa keta kan,,sewa keta pun sama2 bayar huhu,

dari apa aku dapat daripada overnight ni selain best,,aku rasa aku dapat penat kot,,sebab aku ni mana la boleh penat sikit,,mula rasa sakit kepala yang amat sangat,,ni kalau mak mentua nak buat calon menantu pun pikir banyak kali ni,,hoho,,saya overnight tak pergi mana pun mak mentua,,saya pergi pun dengan semua kawan perempuan,,jangan risau ea,,ehehhe,,boleh pulak kan,,tapi aku rasa aku tak nak la overnight lagi,,serious aku tak boleh,,letih sangat2,,hehehe,,

ok2 bye

SYIDA ~SYIDOT
15 MEI 2011
3.20 A.M