//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

berusaha utk berdikari
aku pelik secara tiba2,,selalu kalau aku pergi mana2 aku always pergi dengan parents aku,,walaupun pergi dekat kedai runcit area2 rumah aku pun,,aku akan ajak my mum,,kalau my mum x nak pergi,,memang tak la aku nak pergi,,but now it so different,,i'm now already 19 years old,,so aku kena lah berdikari sendiri kan,,pernah suatu ketika aku balik ke batu pahat travel sorang2,,means naik bas sorang2 la,,nak ke stesen bas tu kawan aku temankan,,ada sorang akak ni tanya balik dengan siapa,,aku cakap balik sendiri,,guess what??dia buat muka terkejut beruk dia,,yang aku ni lagi la terkejut,,asal akak tu buat muka macam tu,,aku tersalah cakap ke,,dia cakap dia terkejut yang aku bukanlah lama dekat k.l tapi dah berani balik sendiri,,owh ok objection,,takkan la aku tak nak cuba kan sesuatu yang baru,,mula2 memang la rasa takut but selagi aku tak cuba macam mana aku nak hilangkan rasa takut tu kan

and sekarang aku cuba nak balik ke kolej naik bas juga,,tapi sampai sekarang my dad tak belikan tiket lagi,,bila cakap dah beli tiket belum banyak alasan nya,,kalau nak hantarkan balik ok juga,,save bajet,heheh,,untuk sesiapa yang penakut macam saya ni,,cuba travel sendiri,,mula2 takut tapi dah lama2 best,,sebab kita dapat belajar benda yang baru,,and kita dapat rasa macam mana rasa berdikari,,maybe parents aku belum bersedia and belum percaya aku balik sorang2 kot,,huhu,,tak pe la untungnya aku,,lalala

ok la just update simple je,,ok bye

CUBA JADI YANG BARU
SYIDA ~ SYIDOT
19 MEI 2011
6.30 PM