//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

3 jam bercandle light dinner
fuyooo cik syida a.k.a syidot pergi candle light dinner
selama tiga jam tu bercandle light dinner
memang best sambil ditemankan lagu2 yang indah
suasana yang romantik dan tempat yang sungguh awesome
candle light dinner yang aku maksudkan adalah

.........
..........
..........
..............
...........
............
.............

dekat umah aku blackout la
sebab tu la aku bercandle light dinner
tempat confirm2 la dekat umah aku kan
lagu yang aku maksudkan
SDN BHD dari handphone aku yang tercinta
hah tu yang aku maksudkan candle light dinner
cuma bezanya candle light dinner aku ni special sikit
selalu orang pergi candle light  dinner mesti berpasangan kan
aku pun ada jugak,,
apa ingat korang je ke ada pasangan
pasangan candle light dinner aku adalah
mr NYAMUK yang tercinta
hahaha
ni pun baru ada elektrik umah aku
terasa panas la jugak,,
tapi kena la bersabar,,,
bak kata member saya
cik NADIA
kau kena bersabar
baru la nanti ada elektrik,,
huhu
aku ni dah tengah bosan tadi,,
online la guna handphone,,
so aku update status aku macam ni,,


ada aje yang like tu,,
perli ke apa aku tak tahu la,,
tapi alhamdulilah 
dah ada elektrik dah,,
yahoooo,,
tak la panas malam nie,,
kepada mr NYAMUK saya
sowie la malam ni tak dapat temankan la,,
sebab kalau nampak mr NYAMUK je 
tangan dah ready untuk sepak menyepak hang,,
hoho,,

BUDAK MERAPU
SYIDA ~ SYIDOT
10 MEI 2011
12.30 A.M