//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

thank you so much
just simple entry
nak ucapkan terima kasih 
dengan orang yang bermakna bagi ku
utk semua lecturer saya
thanks a lot untuk ilmu yang selama ni
kalian berikan utk saya
tak dapat balas segala apa yang kalian berikan
sekalung doa sahaja yang dapat saya berikan
sentiasa hidup dilimpahi rezeki dan diberkati selalu,,
InsyaALLAH,
saya berjanji dalam diri saya
dan juga untuk kalian dan family saya
yang saya akan cuba buat sehabis baik utk final ni
saya memohon maaf jika selama ini
saya ada buat salah atau buat kalian terasa hati
saya manusia biasa yang tak lepas dari lakukan kesilapan
MAAF sangat2,,
untuk penyelamat laptopku,,
aku terasa hati sebab kau tak nak amik duit dari aku
dah banyak kali kau tolong aku
so malu la beb kalau kau tak amik duit aku
nak free je aku ni kan,,
by the way thanks a lot k


ORANG2 YANG AKU SAYANG

ENCIK SALIM BIN MAHMOD (MY LOVELY DAD)
PUAN KAMARIAH BINTI OMAR (MY LOVELY MUM)
MADAM SITI ROHMAH (ADMIN)
MISS SHAMIHA (BUSINESS)
MISS HUMAIRA (TYPING)
MISS AFSA & MISS HANIM (BEL)
MADAM AZIHA (BBM)
MADAM ASALIZA (HPD)
SIR SHAHRIZAL (MATH) tuntut watikah
USTAZ KAMAL HAFIZ (CTU)
EZWAN SHAHFUAN BIN HUSIN (PENYELAMAT LAPPY)

p/s-sayang mereka semua sangat2 plus ketat2,,hehehe

yang sentiasa merapu
syida ~ syidot
15 APRIL 2011
10.42 P.M