//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

S Y I D A W A K E U P!!!
aisshh cepat la bangun...tak sedar2 lagi ke..tinggal beberapa hari je lagi ni..kau sibuk dengan lappy..sibuk dengan game la cerita korea la..bila nak mula berperang ni..patutnya kau dah lama mula berperang dah..sediakan peluru..senjata..meriam..semua la..tinggal stand by je untuk serang..ni tak..satu hape pun belum bersedia..apa kau ingat kau terror sangat..power sangat..apa kau ingat ilmu kau nak pergi berperang tu cukup ke??suda la..jangan nak harap ler sangat kan...

ok ni dah kenapa update pasal berperang la..senjata la..meriam la...hahha..berperang untuk ke final day..itu maksud aku sebenarnya..peluru tu ilmu dalam diri aku..meriam tu buku (maybe la sebab aku hentam je)..weyhh2 bila aku nak BANGUN ni...tak start bangun2 lagi..asik tidur je..bukan tidur yang orang setiap hari tidur..tapi tidur lain..tidur daripada membuat aktiviti yang AGAK BERFAEDAH!! la kan..sampai lupa nak study..huhuuh

hoho,,dah la sem ni short sem..boleh la pulak buat macam aku ni dah bersedia sepenuhnya..pada hal..paper kuiz dengan test pun cukup2 makan je nak lulus..kau pun bukan pandai sangat cik syida oi..so study la cepat..karang menyesal tahap gaban nanti karang..nak ke macam sem lepas repeat 1 paper..KANTOI2...so get ready right now ok..

sebenarnya aku nak jadi budak yang macam ni...always macam ni..rasa2 aku boleh tak ek...takpe2 korang tengok and tolong comment la ea..


hah nak jadi macam ni
rasa2 boleh tak
kuat tak semangat aku nak jadi macam ni


tak payah la nak tanya orang sangat la kan..yang penting diri kau tu syida..kalau dah tanam dekat diri kau yang kau nak study hard..so teruskan..tak payah nak membebel sana sini sangat la kan..kalau asik berdalih je..macam mana nak jadi macam dekat atas ni...and macam mana nak jadi top student..angan2 taik ayam je tu semua ok..so get ready right now ok...

YEAAHH I CAN DO IT..BUKAN JUST CAKAP JE EA..SAYA NAK BUAT JUGAK..SEBAB SAYA KAN DAH JADI SELFISH SEKARANG NI..SO SAYA NAK APA YANG SAYA NAK..AND SAYA NAK BUAT APA YANG SAYA NAK BUAT..(faham2 kan je la ea..ayat bombastik sangat ni)


entry macam hape ni 
awal2 pagi weekend
tulus dari hati nurani