//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

inilah ragamku hari ni
i'm coming back,,i'm coming back,,lalalala,,tiba2 kan nak nyanyi,,pada hal amik lirik lagu i'm coming home,,huhuhu,,ok2 entry ni aku nak membebel lama sikit,,sebelum tu aku nak cakap,,aku jumpa fauziah ghous,,kecik je dia rupanya kalau tengok real,,nak bergambar memang tak la kan,,sebab aku ni kan jenis pemalu mana nak bergambar sangat kan,,hehehe (pada hal tengok dari jauh je,,gigit jari je la kan)..

ok2 next,,sebab apa tajuk entry aku macam ni,,,aku tertanya2 aku dekat kolej ke atau dekat zoo,,kejap2 aku bukan nak kutuk kolej aku k,,tak terniat langsung pun,,aku cuma nak cerita la apa yang berlaku semenjak dua tiga hari ni kan,,

SEMALAM
akak senior aku ada kirim barang suruh kasik dekat abang dia..ok tunggu punya tunggu si pria nya,,pria ke??hentam je la labu,,pria la kan,,sampai la dia dekat kolej dengan menaiki motosikal,,aku ni dengan berani nya,,jumpa la abg akk senior aku ni,,,(pada hal takut),,masa nak keluar,,tiba2,,nak tahu tak apa,,tiba2 kan,,ada seekor binatang yang amat besar saiz nya masuk ke dalam ostel aku,,binatang tu laju sangat2,,bukan cik tetikus ok,,cik tetikus dah biasa sangat dah,,binatang yang aku maksudkan adalah BIAWAK,,bukan Buaya tetapi biawak,,aku tak tahu la dari mana datangnya biawak tu,,tapi yang penting sangat2 besar k,,laju je dia merangkak..

LIBRARY
ok dekat library ni x da binatang tapi rasa macam ragam kteorg dekat library ni kelakar plak,,saja aku selitkan dekat sini..ok2 aku cerita sikit la ni kan,,kteorg study nak siapkan esei bbm,,paham2 je la kan kalau esei,,so wujud lah ayat2 bombastik aku yang dah lama aku tak praktikkan di kertas esei aku,,sampai semua member aku tergelak2,,relax la beb..lumrah la tu ayat bombastik,,tu baru sikit je aku guna,,korang tak dengar lagi yang selanjutnya,,aku ni nak bangga la sikit kan,,dengan menggunakan ayat2 bombastik tu,,di antara member2 aku,,esei aku paling panjang la,,nak anggaran 450,,aku buat lebih dari tu la,,hehe,,dah la kena puji tulisan aku chomel macam tuannya,,hehe,,ayat belakang tu aku tambah je,,huuhu,,tengah bangga2 ni,,sekali salah sarung kasut plak,,ala biasa la kan,,kalau dah study segala macam ragam muncul,,ada yang open kasut la,,bersila atas kerusi la,,macam2 la,,(semua ni aku la yang buat) hehe..so masa dengan keadaan muka yang agak2 poyo tu,,sekali salah sarung kasut,,kasut kiri aku sarung dekat kaki kanan,,kasut kanan aku sarung dekat kaki kiri,,dengan keadaan kaki kesemutan mana la aku rasa aku sarung kasut salah,,huhu,,nasib baik tak sampai dekat luar library,,kalau tak lagi aku malu beb,,

KEDAI PHOTOSTAT
ok ni pasal kasut juga,,kenapa dekat sini,,sory to say ok,,bukan kasut aku,,tapi selipar orang aku nak cerita nie,,sedang asyik melayan hujan turun dengan lebatnya,,ala2 hindustan tu,,tiba2 muncul la seorang hamba ALLAH ni yang nak berlari ala2 hindustan ni,,buat la aksi dia yang menarik minat aku dan membuat aku geli hati,,konon la kan,,nak lari ala2 hindustan,,sekali selipar jepun tertinggal da,,,hahah,,terpaksa patah balik amik selipar jepun,,,dah macam cerita cinderella dah,,SELIPAR JEPUNKU TERTINGGAL DI TENGAH JALAN,,hahhaha,,,gila malu mamat tu,,relax2 rahsiamu,,rahsiaku jua,,ahhaa

PASAR MALAM
hah ni memang aku rasa aku jadi gila kot,,,owh tidak jangan benda semua ni terjadi pada aku lagi,,,macam mana la anjing gila tu boleh ada dekat pasar malam pun aku tak tahu la,,ingatkan anjing tu tak nak patah balik,,sekali dia patah balik,,aku dah tak pandang orang lain dah,,yang penting diri aku selamat,,so aku langgar je la orang yang ada dekat sekeliling aku,,termasuk member aku,,kesian dia terkena pinggang dia,,yang kelakar tu,,ada seorang pakcik ni nak hayun payung dekat aku,,haha,,apa dia ingat aku nie anjing ke dia nak hayun payung dekat aku,,maybe dia pun terkejut dengan anjing tu,,and terkejut dengan aku sekali,,aku just boleh cakap sory je la kan,,hehehe,,tak sengaja nak buat macam mana kan,,

ok nie je la aq dapat update,,banyak ragam aku hadapi hari ni,,adeh,,

syida ~ syidot
10.28
membebel seketika di malam hari