//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

ANNIVERSARY
tiba2 aku teringin nak sambut anniversary
ceh sudah la,,
pakwe pun tak ada
ada hati nak sambut anniversary,,
lupakan la,,
sebenarnya nak wish anniversary 
utk member aku,,
orang nya adalah 
malas nak mention dekat sini,,
sebab nanti marah pula
mention tanpa minta kebenaran kan,,
by the way
aku nak beritahu ni,,
aku JELES sangat2
nak juga anniversary,,
apa aku tak layak???
ada aku kisah ke??
aku manusia juga yang ada hati dan perasaan,,
so x salah kan rasa JELES tu ada dalam diri aku,,
(saja je perkataan JELES tu warna lain)
pernah member aku marah aku
dia cakap ada orang nak tapi jual mahal
ceh aku tak tahu pun siapa orang tu,,
nak kata aku jual mahal pula,,
terus terang ler,,
tiba2 aku perasan pula,,
kejap2 kena sedar diri ni,,
siapa la nak dekat aku kan,,
hohhoho,,
kinda funny rite,,
by the way,
aku harap aku dapat sambut ler anniversary tu,,
tapi kena la cari pakwe dulu,,
hoho,,


budak bosan mengupdate blog
syida ~ syidot
2.16 a.m.
17 APRIL 2011