//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

~semakin hari semakin sakit~
keadaan aku bukanlah seperti dulu,,semakin hari keadaan aku tak boleh dijangka,,sakit bukan sebab cinta atau apa,,,sakit sebab yang selama ini aku bertahan,,aku tak sangka perkara ini aku kena hadapi,,tapi aku sentiasa doa yang aku tak menghidap penyakit yang serius,,sangat2 berharap,,aku bukan mengharapkan simpati pada sesiapa,,sebab aku tahu aku bukanlah orang yang penting untuk semua orang kenal dan semua orang prihatin dekat aku,,aku cuma nak mulai saat ini aku tak ada hadapi apa2 problem supaya penyakit aku ini tak semakin sakit,,sorry to say kalau aku saat ini menjadi orang yang tak ada perasaan dalam kehidupan aku dan orang lain,,sebab dengan cara ini aku rasa aku boleh jaga hati orang yang aku sayang,,

mesti korang tertanya2 kenapa aku tulis entry seperti ini,,macam orang dah tak lama je,,bukan lah,,aku cuma risau nak pergi jumpa doktor,,sebab aku takut jawapan yang akan aku dapat bukan jawapan yang baik,,tetapi sebaliknya,,mesti korang faham apa yang aku maksudkan kan,,,dulu waktu kecil,,ala biasa la budak2 kan,,dalam umur 3 tahun macam tu,,aku sangat2 nakal,,tak terkira nakal nya,,tengok je aku ni pemalu and pendiam,,tetapi hakikatnya,,,faham2 je kalau dah ngam dengan aku,,memang tak la mulut aku ni nak berhenti bercakap,,huhuh,,ok2 dulu masa kecil aku terhantuk kepala dekat dinding sehingga kepala aku membengkak menjadi biru dan muka aku pucat,,dari kesan tu sampai sekarang kepala aku ada kesan benjol,,maybe sekarang tak la sebesar dulu,,dulu waktu aku sekolah rendah and menengah aku sering juga sakit kepala,,time2 waktu panas,,memang aku tak tahan sangat,,,tapi bila dah meningkat usia ni sakit kepala semakin kerap serang dekat diri aku,,serius aku tak boleh penat sangat,,aku tak boleh berjemur waktu panas,,aku tak tahu kenapa aku kerap kena sakit kepala,,

aku memang nak pergi jumpa doktor,,tapi aku takut,,i need my mom at my side,,,aku tak sanggup kalau aku pergi sendiri,,dan waktu macam ini juga aku rasa kawan2 aku jauh dari aku,,jauh sangat2,,sedih sangat2,,aku perlukan dia orang semua untuk aku tak fikir pasal masalah penyakit aku ni,,aku tak nak hari2 aku nangis,,hari2 aku tahan sakit,,aku akan rasa lega bila kawan2 aku always buat aku ketawa,,thanks a lot dear,,,thanks so much to nurul qistina,,nadia,,fazleen,,badriah and member2 kelas OM2E,,thanks so much,,maybe aku tak ada la penyakit separah yang aku jangka,,kan2,,,thanks juga untuk haziq yang selalu kacau aku,,kau buat aku tersenyum bila aku baca text kau,,thanks juga untuk anas,,ezwan,,walaupun kita dah tak serapat seperti dulu,,tapi aku tetap anggap korang lah kawan lelaki bukan dari kelas aku yang aku rapat dulu,,sekarang????aku mengharapkan saat dulu kembali semula,,sangat2 mengharap,,tapi siapa aku nak mengharap semua itu..

sekarang yang paling penting aku nak focus untuk study,,aku nak jadi selfish,,selfish untuk kebaikan aku juga,,untuk kebaikan semua,,tapi aku still macam dulu,,jangan pertikaikan yang aku dah berubah,,kalau aku dah berubah face to face dengan aku and beritahu aku yang aku dah berubah,,jangan cakap belakang aku,,aku paling tak suka orang macam tu,,i need ur help so much,,dont judge me if u dont know who i am,,jangan ingat aku ni diam2,,korang boleh pijak aku,,jangan ingat aku ni jenis tak amik peduli kalau orang kenakan aku,,korang nak mengata aku,,selagi tak libatkan aku,,keluarga aku,,aku still boleh bertahan,,tapi kalau dah libatkan maruah and family aku,,sorry to say la,,memang kenalah,,,

p/s: hey2 you all,,jangan lah takut,,kalau korang tak ada salah dengan aku,,tak ada nya aku nak marah2,,aku lagi suka kalau korang cakap straight to the point macam ni,,
"SYIDA AKU TAK SUKA LA PERANGAI KAU,,,TOLONG LAH UBAH",,bla,,bla,,bla,,
contoh la,,contoh je ea,,hehehhe

nukilan daripada
syida salim
11.50 p.m.
isnin malam