//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

minggu yang sangat2 padat
assalamualaikum tanggal 18 mac ni baru aku rasa yang aku sebenarnya adalah pelajar ipts,,haha,,dah sem 2 baru terasa ke syida oi,,hah padan muka aku la kan,,yela selama ni senang lenang je kan,,tak banyak kerja,,ni amik kau kena kerja dalam seminggu memang tak cukup tidur la,,mana assignment lagi,,event lagi,,kuiz and test lagi,,pergghh baru terasa sangat2 penat,,serius memang tak cukup tidur langsung,,dengan orang dekat sekeliling pun aku tak layan sangat,,moody je,,baru aku tahu macam mana situasi akak2 senior and abg2 senior handle event,,betapa susahnya dia orang,,sebab aku pun dah berada dalam keadaan dia orang semua,thumbs up la for u guys,,memang terbaik la korang dapat handle event dengan success sekali,,and then dapat handle study korang lagi,,,so sesiapa memandang rendah pasal event ni,,please jangan buat macam tu k,,korang tak support dia orang siapa nanti nak support korang,,memang tak ada la orang nak support korang,,serius aku cakap,,buat event bukan senag wey,,,kena cari sponsor,,kena cari orang,,kena cari masa tempat and banyak lagi la,,apa???setakat ni senang je,,hah korang cuba la buat,,tengah2 cari sponsor sekali tak ada orang sponsor korang,,kena cari sponsor lain,,dah la bajet korang tak cukup,,hah korang nak buat apa,,memang mati akal kan,,so lepas ni support la sesiapa yang buat event k,,tak susah pun,,just join je,,sama je macam aku,,semua event abg2 senior and akk2 senior aku ikut,,tak ada pun yang terkecuali,,sebab aku tahu bukan senang nak buat event semua ni,,

ok2 dah selesai event,,,bayangkan,,ala kalau tak boleh bayang,,buat2 la korang terbayang k,,setiap hari aku ada kuiz and test,,and tiap hari juga aku ada meeting event,,kelas memang macam biasa la kan,,memang tiap2 hari ada,,sampai pukul 6 kelas kan,,malam meeting event,,aku just dapat buat homework,,assignment, and study dalam pukul 12 malam,,saya ulang ye 12 malam,,semua aku buat masa tu,,korang cuba bayangkan macam mana aku handle masa study aku,,confirm2 la aku tidur lambat,,ala mesti korang tak pelik punya biasa la tu pelajar ipts mesti la tidur lambat,,tu pun nak kecoh2,,hello,,bukan aku nak kecoh2,,saja je aku nak meluahkan dekat sini,,salah ke???terlelap dalam kelas belum jadi sejarah lagi tapi tertidur dalam kelas dah bersejarah dalam hidup aku,,hahaha,,kelas yang selalu aku tidur kelas business and bel,,hahah,,gila kentang tidur dalam kelas,,last2 lecturer nampak aku tidur dalam kelas terus next week kena present dekat dalam kelas,,hah amik kau,,tidur lagi dalam kelas,,huuhhu,,ala bukan selalu pun tidur dalam kelas,,minggu ni je aku penat sangat2,,,

kesihatan aku,,ermmm still ok lagi,,disebabkan tak boleh penat sangat and kena cukup tidur,,kepala aku memang sangat2 sakit ye,,sangat2,,time jawab test agama,,pergghh rasa macam nak hentak je kepala dekat meja,,sangat2 sakit masa tu,,aku just buat apa yang aku tahu je,,serius sangat2 sakit,,rasa nak menangis je time tu,,tapi aku kuatkan diri aku yang aku fikir aku datang untuk test,,sekejap je,,tak lama pun,,tahan sakit tu,,aku bagi semangat dekat diri aku yang aku boleh handle masalah ni,,lepas je test mesti korang ingat aku dah rest dekat bilik kan,,ermm langsung tak,,aku rushing pergi tukar baju and terus pergi meeting untuk event,,tanpa makan dalam seharian,,aku tak tahu la makan pun tak menentu,,sejak bila???biar la rahsia k,,perut dah kena gastrik baru aku makan,,ye inilah syida,,budak yang sangat degil dan tak pentingkan kesihatan dalam diri dia,,langsung tak,,dah sakit baru nak makan,,dan selalu kena marah dengan my mum and kawan2,,

ok now aku dah boleh lega sikit,,sikit je la,,pada hal assignment berlambak lagi,,mana nak buat bbm,,hpd,,mock meeting,,admin,,semua ni minggu depan punya aktiviti,,memang tidur lambat la jawabnya sampai abis sem ni,,,jangan aku jadi macam dekat gambar bawah ni suda,,


bayangkan aku berjalan waktu malam
gara2 terlalu penat,,
perggh tercatat dalam sejarah kolej plak nanti,,


YANG   BENAR MENAIP
SYIDA SALIM
18 MAC 2011
0330 P.M.