//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

FIRST TIME!!
tadi aku dah update sikit blog aku yang dah berhabuk lama sangat tak update ni,,so ni another one entry aku update,,entry ni aku tak ada sedih-sedih,,biar la muka menunjukkan keriangan,,tapi dalam hati hanya Tuhan saja yang tahu k,,,nak tahu kami pergi mana,,,kami yang di maksudkan di antaranya,,NURUL QISTINA,NADIA ZAINI,KAK AKMA,,KAK AIN,,KAK FARAH n KAK SHAA,,ada dua lagi orang budak lelaki,,tapi member kak akma,,sorry la tak tahu pula nama dia ape,,so total yang pergi ni 9 orang,,ceh mention siapa yang pergi tapi tak mention pun pergi mana,,ok2,,,kita orang bukan pergi ke PARIS atau LONDON,,tapi just pergi ke PORT DICKSON je,,,heheheh,,,what????holiday juga ok,,sebenarnya tujuan buat event ni sebab nak meraikan birthday kak ain n kak farah dapat dekan,,,fuyoooo dekan tu,,kak farah sumber inspirasi saya,,hehehe,,nak tampal gambar dia dekat dalam bilik saya,,hehehe,,,


yang pakai tudung tu la dekan kita orang,,hehe

sebelum kita orang berangkat pergi tu,,malam tu kita orang ada buat la bekalan makanan pergi sana,,jimat cos kan so buat la sendiri,,kita orang buat sandwich and lagi satu tak tahu la apa benda alah tu,,yang penting sedap la ye,,heheh,,,

ok next,,heheh,,malas nak cerita panjang-panjang,,nanti tak sampai kenapa tujuan entry aku update macam ni,,ehhehe,,,

sebenarnya first time aku maksudkan tu kan,,sebabnya kan,,,adalah kan,,ceh banyak sangat kan nya,,,tengok la gambar dekat bawah ni apa la sangat first time aku ni,,banyak sangat membebel tak guna juga,,huuhuh,,,


hah naik benda alah ni la,,hehe

pergghhh mula-mula cuak juga aku ye,,heheh,,mana tak nya segala bagai aku bayangkan,,adakah aku akan jatuh ke dalam laut,,,hahha,,,tapi yang best tu,,aku langsung tak takut,,aku always jerit je,,,first time aku macam tu,,maybe nak hilangkan stress kot,,hahaha,,dan2 je,,,memang terbaik la,,kita orang di bawa sampai ke pulau berdekatan,,pergghh bila tengok balik,,,jauh juga orang tu bawa,,tiba2 aku rasa cuak pula,,sebab AKU ADA DEKAT TENGAH2 LAUT!!!argghhh apa2 boleh jadi tu,,tapi part yang paling best bila dia jatuhkan kita orang,,,first jatuh tu jejak la juga kaki dekat dalam laut tu,,walaupun kita orang pakai jaket keselamatan,,second dia jatuh kan rasa macam dalam je laut tu,,aku langsung tak jejak dekat pasir tu,,tapi korang tengok la raut wajah muka kita orang bila dah di jatuhkan tu,,daripada kak ain yang takut nak naik terus muka berubah excited,,hahaha,


ni la keadaan kita orang lepas dah kena jatuhkan,,

,memang best la,,tak rugi naik benda alah ni,,bila my mum telefon,,cerita dengan dia,,my mum terkejut bila dengar aku cerita,,dia cakap tak jatuh ke,,berani ke???huhuhu,,,ala sekarang angah dah berani la,,tak macam dulu,,ehehhee,,,

lepas naik banana boat tu,,kita orang apa lagi,,lepaking la sambil makan,,pergghh memang penat sangat-sangat time tu,,dah la panas time tu,,,muka burn jangan cakap la kan,,eheheh,,,muka dah sedia gelap,,berjemur lagi bertambah la gelap ye,,,

lepas penat mandi-manda,,lepaking la sekejap kan,,ada yang lukis2 dekat pasir,,ade yang tanamkan badan,,macam2 la,,aku just buat ni je,,apa jangan fikir bukan2 k,,,tengok gambar bawa ni aku buat apa k


saya buat hal sendiri melihat pemandangan and bermuhasabah diri je,,

lepas dah penat lepaking,,lukis2,,naik banana boat,,kita orang take a lunch dekat kedai makan sekitar area situ,,tahu2 je la kan dekat nogori,,kalau tak pedas memang tak sah,,hahah,,sampai nak menangis makan makanan dekat kedai tu,,,tapi aku rindu masakan my mum,,,nak makan apa tu kelapa dengan pucuk ubi tu,,ala orang panggil urap ke apa entah,,bukan kurap k,,dah kenyang melantak terus kita orang bergerak balik kolej,,kerja aku dengan nadia dekat belakang cuma tahu buat aktiviti ni je,,iaitu TIDUR LA,,hahahah,,,kesian qistina drive sampai sesat2 dah,,time tu aku memang tak sihat,,perut aku sakit sangat2,,kepala pula pening macam nak pecah dah,,so memang not in mood la,,memang patut pun kena marah dengan member aku,,sebab tak boleh di harap,,bukan bagi petunjuk,,haha,,sowie2,,

nah aku kasik korang tengok gambar2 kita orang,,,aku letak sikit je,,malas nak letak banyak2,,,


muka excited nak mandi pantai


dah lama tak jumpa pantai rasanya



ni masa nak naik banana boat,,


sorry blur sebab zoom time ni


ni dekat tengah2 laut time ni


chomel x chomel x,,hhee


lepaking


kereta api




lepas ni nak pergi lagi la,,,nak naik banana boat lagi,,,tak puas sangat2,,eheheh,,,ok la nak tidur,,,mata dah macam panda dah ni,,

time update:  03.00 a.m.