//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

damn!!!!
aku tak suka situasi aku sekarang ni,,serius aku tak suka,,sangat2 tak suka,,kenapa aku yang kena,,kenapa mesti aku,,kenapa aku yang always menangis,,kenapa aku jadi orang yang tak kuat ni,,kenapa???kenapa???aku inginkan sedikit kegembiraan,,tak banyak sikit je,,memang tak la,,aku baru nak happy esok keluar,,now down gila2,,rasa tak ada mood nak keluar,,memang tak ada langsung,,nasib baik aku dapat tahu dari kawan aku sendiri,,kalau aku dapat tahu depan mata aku,,memang tak la,,confirm lagi teruk aku,,dah dua kali dah aku kena macam ni,,maybe ni ujian dari ALLAH,,so aku kena terima dengan hati yang terbuka,,smile,,smile and smile,,just only that i can do it,,,yang menghairankan aku,,apa salah aku sampai kawan aku tak nak tegur aku,,apa salah aku,,aku terasa kot,,macam aku ada salah besar dengan dia,,aku tak kisah pun semua tu,,itu life dia orang,,tapi aku terkilan la,,aku sayang persahabatan aku,,tapi bila dia buat macam ni,,aku tak dapat terima la,,aku dah hilang kawan ramai sangat2,,so aku tak nak kehilangan kawan aku lagi,,cukup la,,aku tak nak sorang2 jauhkan diri dari aku,,aku ada perasaan juga,,tak kan aku sorang kena jaga hati korang,,hati aku???ada orang kisah,,aku tak perlukan simpati,,tapi at least jangan la buat aku macam ni,,so sad,,kecewa,,semua ada,,,please,,,jangan buat aku rasa serba salah ok,,,

nukilan
syida salim
1150 p.m.