//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

betul ke apa yang orang cakap ni!!!
just entry yang biasa2 je,,nak update tentang diri aku yang dalam dilema yang tak abis2 ni,,apa mesti korang pelik kan,,budak ni asik dalam dilema je,,bila la nak dalam realiti ni,,hah kalau korang cakap macam tu,,aku lagi la tak tahu bila aku nak lupakan semua angan2 aku ni,,aku try au,,bukan aku tak try,,tapi makin aku try nak lupakan makin kuat semua ni datang dekat aku,,orang kata,,ni orang kata k bukan aku yang kata,,kalau ada orang ni saja libatkan kawan kita means dia nak tengok kita ni jeles ke tak,,betul ke???yang aku tengah pelik ni,,siapa yang jeles siapa,,and siapa yang buat jeles siapa ni,,isshh aku ke jeles,,memang tak la kan,,dulu kalau orang buat aku jeles,,memang hati aku ni tersentap,,and aku memang tak tipu la kan aku memang jeles,,tapi sekarang kalau orang jeleskan aku,,aku dah tak rasa apa2 dah,,sebab aku dah penat kot asik aku je yang kena kan,,kalau aku buat tak tahu je rasa dia sakit hati tak,,sebab dulu dia buat tak tahu,,pergghh gila2 aku sakit hati kot,,now aku nak buat jugak la,,

lagi satu,,ni orang kata la kan,,kalau kita benci sangat orang tu,,orang tu akan jadi jodoh kita,,bukan aku nak kata apa,,aku tahu jodoh di tangan ALLAH kan,,tapi sebagai hambaNYA tak salahkan kita berusaha untuk mencari,,semenjak ni aku asik mimpi dia je,,aku tak tahu kenapa,,and aku tak tahu apa mesej dalam mimpi aku tu,,kadang2 aku nak nangis juga yela mimpi orang yang kita tak suka kan siapa tak cuak,,kalau korang mesti cuak kan,,dah la orang tu kenal pun tak sangat,,memang cuak sangat2 la kan,,now aku mimpi dia lagi,,dulu mimpi dia,,ingatkan abis dekat situ je,,tapi x pula,,adeh,,aku rimas la mimpi dia ni,,kenapa tak aku mimpi orang yang aku sayang,,kan best sikit nak berangan2,,ececeh,,apa da syida ni semua kan mainan tidur,,rasa2 mimpi2 ni boleh jadi kenyataan tak,,orang kata kalau mimpi sebelum subuh ke dalam pukul 4 lebih sampai ke subuh,,mimpi kita akan jadi kenyataan,,,betul ke???ni orang kata la kan,,bukan aku kata,,tapi apa yang aku mimpi time2 macam ni semua dah jadi kenyataan,,so aku takut la mimpi aku dengan dia ni jadi kenyataan sebab aku dah tak nak rasa or feeling2 lagi dengan dia,,sumpah penat sangat2 bila sorang je rasa macam ni,,kenapa dia tak rasa macam aku rasa ek,,tu la orang kata tak semua indah dari rupa kan,,so kenalah berhati2 la and redha dengan semua dugaan dari ALLAH ni,,,aku harap aku daripada salah sorang hambaNYA yang sentiasa sabar menghadapi ujian dariNYA,,AMIN,,

ok get to go,,wanna sleep,,,saja aupdate time2 bosan ni,,,heheh,,