//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

adekah saya masih diperlukan



bukan aku nak mengedik ke apa ke dekat sini,tapi aku just nak luahkan apa yang aku rasa sekarang
aku nak tahu je adakah aku masih diperlukan sekarang,,kenapa aku tanya macam ni??
sebab aku rasa aku dah sunyi,,sangat-sangat sunyi,,
satu-satu kawan aku pergi tinggalkan aku,,,aku tak tahu salah aku apa,,
tapi itulah hakikatnya,,
I NEED THEM SO MUCH!!!
serius aku tak boleh hidup tanpa diaorang selepas family aku,,,
kalau diaorang tak ada,,,aku nak luahkan masalah aku dengan siapa,,
kalau aku perlukan bantuan,,aku nak minta bantuan siapa,,,
conclusionnya aku memerlukan korang semua,
PLEASE I'M BEGGING YOU!!!
jangan tinggalkan aku,,,apa salah aku korang buat aku macam ni,,
aku rasa korang dah jauh dah dari hidup aku,,
kalau aku ada buat salah beritahu aku,,jangan cakap belakang aku,,
aku tak suka,,and jangan buat aku tertanya-tanya,,,
sebab aku tak suka jadi manusia macam tu,,,
jangan jadikan lagu favorite aku,,
lagu PERPISAHAN INI,,
jadi kenyataan perpisahan kita semua,,
TOLONGLAH!!!
aku tak sanggup sangat-sangat,,i'm always cry bila fikirkan semua ni,,


i'm alone right now!!!