//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

sahabat vs cinta
nak tanya dengan korang,,kalau korang la kan,,korang pilih yang mana satu,,sahabat atau cinta,,kalau aku,,aku pilih sahabat,,,aku sanggup korbankan cinta aku demi persahabatan aku,,ramai member aku kata yang aku ni pelik sebab asik fikir perasaan orang lain,,perasaan sendiri tak fikir,,bagi aku,,,aku jadi lebih gembira kalau orang yang aku sayang and cinta happy and bahagia,,tu je aku rasa,,hati aku,,aku boleh kawal sendiri,,sebab bukan lama pun,,tipu la kalau aku cakap aku tak sakit hatikan,,tipu la kalau aku cakap aku tak sedihkan,,,tapi aku cuma boleh hadapi semua ni dengan senyuman je,,sebab aku tahu aku kuat,,,serius bila fikir balik semua ni,,aku nangis,,nangis sangat2,,aku tak tahu kenapa,,,aku sayang dua2,,tapi aku tak nak lukakan hati kedua2 nya sekali,,serius pening kepala pun ada juga,,perlu ke aku teruskan rancangan aku tapi pada masa yang sama hati aku sakit,,sakit menanggung semua ni,,

sahabat ketahui la bahawa kawanmu ini sanggup lakukan apa sahaja untukmu supaya kau sentiasa bahagia disamping orang yang kau sayang,,jangan la fikirkan perasaan aku,,aku akan hadapi semua ini demi persahabatan kita,,

cinta pergilah sesungguhnya bukan sekarang aku ingin memiliki mu,,hadirmu sudah terlambat dalam diriku,,aku menanti cinta yang suci,,aku penat menangis kerana cintamu,,aku penat menangis kerana aku sanggup tunggu dia,,aku sorang yang setia dengan nya,,pada hal dia sebaliknya,,

kenapa aku sanggup tunggu dia walaupun aku tahu dia tak pernah anggap aku lebih daripada tu,,sebab tu namanya CINTA,,kenapa hati aku berdebar-debar kalau jumpa dia,,sebab tu namanya CINTA,,tapi cinta tak boleh dikalahkan dengan PERSAHABATAN kerana persahabatan adalah lebih bermakna daripada CINTA,,