//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

persahabatan no 1 k
weih2,,aku tak kisah la pasal korang,,,takkan la pasal aku kot korang jadi macam ni,,come on la der,,,jangan la macam ni,,,memang la aku suka dia,,tapi kalau kawan aku pun suka dia and dia pun suka kawan aku,,takkan la aku nak rampas kot,,lagipun dia tak suka dengan aku,,so korang tak payah la risau pasal perasaan aku ni,,aku boleh handle la,,tak susah pun,,dulu memang la aku tak kuat but now aku dah kuat dah,,ramai orang ada di sekeliling aku sekarang ni,,bukan aku nak riak ke bangga diri ke,,tapi tu la hakikatnya,,aku dah tak kisah dah,,aku jaga persahabatan aku ni,,kalau kawan aku happy aku pun turut happy juga,,so keep it up au,,ala aku pun dah ada someone dah,,so korang teruskan la strategi korang tu,,,tak payah la kisah pasal aku ye,,,nanti melepas pula,,,adah melepas jangan nak salahkan aku pula ea,,,aku cakap awal2 ni,,,AKU DAH ADA SOMEONE!!!ingat tu,,,aku ok je beb,,,^__^