//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

my journey
tiba-tiba rasa nak update cerita tentang aktiviti weekend aku ni,,,jom2 baca aktiviti aku,,siapa yang nak baca la kan,,,tak paksa pun,,


tetap pukul 12.30,,call orang nak sewa keta,,,mula-mula nak sewa 1 keta je,,tup-tup akk2 senior nak ikut keluar sekali,,so sewa la 2 keta,,1 keta kancil satu keta viva,,destinasi kteorang adalah pergi ke sri gombak,,tengok budak kolej main futsal,,sebenarnya dah terlewat kteorang pergi,,patutnya pergi awal pagi,,di sebabkan terlalu awal bangun tidur,,almaklumlah kan weekend,,so awal la sangatkan bangun tidur,,hahaha,,so kteorg pergi la pukul 1,,ok2 tunggu keta sewa je dah 1 jam,,memang dah terbakar la kteorg tunggu orang hantar kereta..adeh,,takpe2 still boleh sabar lagi ni,,,lepas tu kteorg terus la pergi tempat dieorg main futsal,,sampai je sana kteorg rasa macam terasing sangat2,,mana tak nya semua lelaki,,hahaha,,,pergghhh gila r,,,malu kot,,aku dengan muka yang agak kepanasan ni,,buat je la muka seposen,,,dah la turun2 nak cari member aku,,terjumpa abang yang aku minat,,apa lagi mengigil2 kaki aku ni,,nak baut macam mana,,buat macam tak ada apa yang berlaku je la,,dah duduk dekat situ dalam masa 1 jam macam tu la,,kiteorang decide nak blah dari situ,,malu beb laki ramai je dekat situ,,lagi pun ramai dah lepas main,,so nak tunggu lama dekat situ memang sia-sia je,,fikir punya fikir kita orang decide pergi FRIM dekat kepong,,ala ingat tak tempat yang aku pernah pergi dulu,,aku ada update tentang IMPIANKU AKHIRNYA TERCAPAI JUGA tu,,hah kteorg pergi situ la,,sebab akk2 senior tak pernah pergi situ kan except kak farah,,so aku dengan member aku bawa la dieorg pergi situ,,nak masuk area ke kepong pun dah jam,,pusing punya pusing sampai aku dalam keta ni pun dah mabuk,,sekali salah jalan,,,adeh,,sekali pergi jalan nak ke ulu yam ke apa entah,,kena la pusing balik,,aku dalam keta tu dah diam je,,faham2 je la kan orang kalau dah mabuk jalan,,memang tak la aku nak cakap banyak,,hahah,,kteorang dekat FRIM sekejap je sebab ramai orang,,,just masuk tengok tempat je dekat situ,,lagi pun dah petang,,so malas la nak lama2 dekat situ,,lepas je pergi FRIM,,kteorg pergi la lepaking dekat mcd,,untuk makluman orang tu ye,,saya tak beli apa2 dekat mcd ye,,just makan aiskrim je,,orang tu memang,,dia dah copkan aku muka mcd,,huh,,,lepas je tu,,aku,,qistina and nadia decide nak balik awal sebab qis ada hal,,so kteorang balik la awal,,sampai je dekat traffik light dekat2 kubur tu,,keta kterog dah mula slow,,slow and terus mampos,,adeh apa hal plak keta ni,,nak keluar tolak keta memang malu la kan,,so kterog just henjot2 keta tu sampai ke tepi jalan,,bunyi hon memekak dari belakang jangan cakap la kan,,sampai je situ dah tak tahu nak buat apa terus call orang sewa keta tu,,dia cakap biar keta dekat situ and nanti dia amik,,so kteorag kena balik kolej jalan kaki,,nasib baik la ada hafiz and azfar,,so tak ada la cuak sangat,,member aku pun tepon member dia amik kterog dekat situ,,pergghh memang malang betul la hari ni,,tapi aku bersyukur kteorg selamat pergi dan balik,,alhamdulilah,,itu yang paling penting,,
ok la get to go,,nanti update balik kalau ada cerita hot ok,,heheh,,mau mandi,,dah wangi sangat ni,,hehehe,,assalamualaikum