//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

impianku akhirnya terlaksana,,HEHE,,shukew2,,
shukew2,,,akhirnya impianku terlaksana juga,,,apa sangat impian kau ni syida,,excited sangat ni,,hehe,,,impiannya adalah,,,jeng2,,,dapat pergi TAMAN METROPOLITAN,,mesti korang cakap hekeleh tu je ke impian kau,,,tak boleh bla,,so what,,tak boleh impian aku macam tu,,do i care,,huuhuh,,,yela nak juga pergi sana dok asik dengar orang bercerita cakap tempat tu cantik and lawa,,so teringin juga la pergi sana kan,,,tengs to my beloved friend nurul qistina,nurul nadia and fazleen farliana sebab sudi bawa kawan kau yang jakun ni pergi dekat sana,,ehhehe,,,best2,,,and tengs juga dekat edil fithri sebab jadi photograper kita orang k,,gambar memang banyak kita orang snap,,biasa la kan,,,mana la boleh tak amik gambar kalau pergi mana-mana tempat kan,,ehehehehe,,tapi yang buat aku jeles ni,,,kenapa mesti aku tengok adengan tu,,,adeh,,aku tahu la aku tak ada bf,,serius jelez wey,,nak juga macam tu,,nak juga,,,apa jangan fikir bukan2 la,,nak juga amik gambar berdua dengan couple kita,,,tu yang aku maksudkan k,,,tak ada maksud lain k,,gila sweet member aku ni,,,baru aku tahu dia orang sweet juga ek,,ceh2 nak malu2 pula dengan aku,,,adeh tak payah la nak malu2,,,apa ingat aku kisah ke,,( dalam hati agak kisah juga la),,boleh tak impian aku lagi satu nanti nak amik gambar dengan orang tersayang dekat taman metropolitan,,boleh kan,,kan,,kan,,,photograper aku mestilah cik qistina ye,,takpe2 jangan risau,,aku bayar perkhidmatan kau,,ahhahaha,,,wah aku dah terbayang2 ni wey,,hahha,,,sengal pula,,tapi dengan siapa pula aku nak bergambar ni ek,,,(sambil termenung fikir someone),,,ala nanti dah ada aku panggil kau la qis jadi photograper aku,,sekarang tengah single memang tak la,,ehhehe,,,aku yang jadi photographer korang je kot,,huhu,,walaupun tak reti pegang kamera nikon,,kuang2,,,apa,,nanti saya belajar la guna kamera tu,,ingat saya tak belajar ke,,,thanks juga dekat pemilik kamera nikon yang aku pinjam tu,,,sorry la,,,pose kejap guna kamera anda,,hehe,,nak beli tak mampu,,so guna la orang punya kamera,,,ok2 tengok la gambar yang kita orang snap ni ye,,,sorry la kalau gambar tak cantik,,ni gambar guna handphone je,,dekat kamera nikon belum dapat lagi gambarnya,,dah dapat nanti aku upload k


with aleen and qistina


like this pic


with my skandal,,hahaha


our photographer


best friend for ever dear


kamera pinjam je,,pegang pun tak reti,,hahaha


hey u,,apa,,nanti i belajar la guna kamera ni k,,hehe


saya budak baru belajar ye,,so memang tak reti edit ni,,


ok fine aku pose je guna kamera orang,,hehe

gambar yang lain nanti upload k,,tunggu next kamera pula,,banyak sangat nanti upload,,