//Simple is better

THE BOSS
! Here is me !

Status : Busy with my study

Home About Linkies


Welcome to my blog. You've stuck in my unprivate diary. Its a place for me to meditate and share my emotions . I'm not perfect at all. But i try to be the better one. Insyaallah.

Love them
Awesome people!



Credits

Basecode: Syuu.
Full edit: MissPanda
Re-Edit by: Amanina Azizan

I LIKE U LA,,X TAHU KE!! (",)
hey,,hey,,you,,you,,i suka u la,,u ni tak caring betul la,,takkan u tak perasan kot selama ni i suka u,,adeh,,bila la u nak buka pintu hati u ni,,,dah lama tau i suka u,,sejak bila???biar i sorang je la tahu,,tapi yang penting dah lama dah,,ceh ber I ber U pula aku ni,,uhuhu,,nak buat macam mana kan,,tengah dalam dilema sekarang ni kan,,hehehe,,,setiap malam aku mimpi dia kot,,orang kata sebab kita always fikir pasal dia je,,rasanya tak kot,,tapi mesti ada mimpi pasal dia,,semalam aku mimpi dia pakai baju warna hijau baru lepas main bola,,hahah,,lawak je,,dah la main kejar2,,disebabkan mimpi tu,,aku pakai baju warna hijau pergi kelas hari ni,,sampai terbawa2 mimpi aku ni,,huhuuh,,,,tak tahu la kenapa,,adeh,,aku nak lupakan dia ni,,makin cuba untuk lupakan makin kuat pula ujian dari-NYA,,ok2 aku cuba,,lagi pun dia bukan suka dengan aku pun,,aku je yang suka dengan dia,,dah la aku ni kuat jelez,,hah memang payah betul la,,takpe2 aku terima ujian ni,,,i can do it,,hehehe,,,

ok la update sikit je,,busy betul,,homework,,test,,kuiz,,adeh,,,alhamdulilah math kuiz aku dapat improve,,and aku harap dapat kekalkan result aku tu,,tak nak mengharap dapat markah tinggi2 tapi nak cuba untuk dapatkan full mark lagi lepas ni,,,

pasal entry ni,,isi hati aku je ni,,biasalah orang memendam perasaan macam ni la kan,,ermmm,,,sanggup derita daripada bagitahu dekat orang tu kan,,uhuhhu,,,aku berdoa supaya aku dapat suka dengan orang lain biar senang aku lupakan dia,,AMIN,,